Gå til innhold

BK: Hvordan funker belysningen?


Anbefalte innlegg

3 Forskjellige bilder som jeg gjerne vil ha litt meninger om, først og fremst hvordan den kunstige effekten jeg gir dem i etterbehandlingen. Fungerer det, eller er det over the top?

Først og fremst er jeg interessert om de er behagelige å se på rent estetisk, og ikke om forstyrrende elementer. Vil også ha tips i hva jeg kan gjøre i photoshop, dvs. Hva som kunne gjort disse bedre, og teknikker som kunne vært vellpassende!

post-165120-1215879125_thumb.jpg

post-165120-1215879131_thumb.jpg

post-165120-1215879135_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke helt proff ennå men jeg må si jeg likte 2 best, 1 minst. (mest behagelig for mine øyne)

 

i nummer en syns jeg de trærene var litt for styrrende, vet ikke helt om du kan sette de realistisk ut av fokus men jeg tror det hadd gikk subjektet (huset) litt mer oppmerksomhet. men for all del kanskje jeg ikke helt vet hva du vill med bildene dine.

 

Skal disse bildene brukes til noe spesifikt så kunne det hjelpe å vite det. Om det er artistisk "expression" så syns jeg du bør forklare hva du mente med bildene... det er alt for lite forklaring på hva artisten mente på disse bilde kritikk trådene.

 

Men men, hva vet jeg :D

Lenke til kommentar

Det blir litt mye vei på utendørsbildet, men alt i alt er det tre fine bilder du presenterer denne gang. Bildet av jenten blir nok mest populær, men de er ikke dumme de to andre heller.

 

Det med jenten slår først fordi det er tydelig men uvanlig. Noen vil kanskje finne omgivelsene litt kjedelig i det bildet av gutten. Men jeg liker samspillet mellom den kraftige skyggen til høyre og rutenettet. Trappen i bakgrunnen er også helt ok for meg.

Det med trærne er ganske flott, både mht lyset og komposisjonen, men med et unntak. Det er for mye tomhet i forkant. Men det er umulig for meg å ikke like det, fordi jeg elsker å ta bilder av slike alleer.

 

Jeg er ikke sikker på hvilket jeg liker best, så jeg vil ikke ta noen avgjørelse på det. Og det er heller ikke nødvendig å måtte finne seg en favoritt når de fungerer alle tre. Men de to med mennesker i viser deg som fotograf best, for det er dette du liker å drive på med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...