Gå til innhold

Uv/Blacklight problem...!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener du? Sier du at UV Penna ikke funker?

Men du! Vennene mine har slike kabler, de lyser bare så vitt.. så det er nokk ikke noe gale med kabelen din.!

og, NEI, jeg sier ikke at du er dum. det var en spøk...

Men begynner å lure siden du spørr- ( :lol: )

Lenke til kommentar
Trur du jeg er dum eller!

Kablene skal lyse som f... Bare sjekk Microplex.no

UV lyse lyser ikke opp uv penn skrift....

Nesten ikke når jeg holder den helt nære!!!!

Hmm.. felt å du overreagere/blir frekk.. er ikke første gang jeg har sett du har blitt det, sikkert derfor ingen gidder å hjelpe.

Du skal nå se at det lyser av UV katoden.. den er sikkert "litt defekt" så du burde sende den tilbake.

Lenke til kommentar

Hmm.. felt å du overreagere/blir frekk.. er ikke første gang jeg har sett du har blitt det, sikkert derfor ingen gidder å hjelpe.

Du skal nå se at det lyser av UV katoden.. den er sikkert "litt defekt" så du burde sende den tilbake.

hmm.. syns ikke han var frekk da men.. skulle hørt meg du! ROFL

Men nesten ingen av de UV-Katodene lyser noe serli bra... :evil:

Lenke til kommentar

Du må nok koble på flere uv-katoder. En av kameratene mine har nettopp kjøpt 4 stykk i tilleg til de 2 han allerede har :D. Og det skal understrekes at UV-lys ikke er noe konvensjonelt "lys", det er fluoriserende lys som ikke syntes hvis det ikke kommer i kontakt med noe som er uv-reaktivt.

Tipset mitt er å kjøpe flere.

Lenke til kommentar

Off topic, men:

Ja..

Iallefall når du spør sånn.

Norsken din er heller ikke så mye å skryte av (vet at man ikke skal rakke ned på det, men når du spør så fortjener du det.)

Har du ikke noen venner som har et likt lys? Ta å sammenlign med et av dems.

Lenke til kommentar

Nå har jeg det ganske motsatt av noen av dere.... Min 30cm UV kathode lyser alt for bra, det er nesten så den kunne blitt solgt som vanlig Blå kathode... Jeg fikk den i posten på fredag, sammen med 1 20cm uv, denne lyser slik den bør gjøre, altså de IDE kablene reagerer på den på 20cm, men den på 30ca lyser bare opp kabinettet og gir ikke noe uv effekt.... Jeg har også 1x 30cm blå, 1x 20cm blå og 2x 30cm grønn, 2x 20 cm rød. disse fungerer fint...

Alt er bestilt fra microplex... men ja de IDE kablene skuffet meg ganske mye, og jeg fikk en Unreal laserskåret grill, den er det noen gaske stygge produksjonsfeil på, og microplex svarer ikke på noen av de 2 mailene jeg har sendt.. (dårlig reklame det dere) :roll::grumpy:

Lenke til kommentar

kommer jo kanskje an på tonen i mailen det.

Et UV lys kan IKKE lyse FOR MYE, bare så det er sagt.

UV lys lyser i en lilla farge på nært hold, lengre unna vises ikke lyset, men hvite ting (og fluoriserende ting) "gløder".

vil man ha kraftig lys bør man gå for fargede lys.

UV kablene "lyser" ikke i den forstand, de endre farge og man får en effekt som om det var et lys i kablene.....

Slukk lyset og hold lyset mot en genser med lys skrift på og se skriften bli stilig :-)

Lenke til kommentar
og microplex svarer ikke på noen av de 2 mailene jeg har sendt.. (dårlig reklame det dere)  :roll:  :grumpy:

Det stod på fremsiden til microplex fredag at Telenor hadde kuttet en kabel (:lol:) så de kunne ikke svare på henvendelser over mail. Har sikkert noe å gjøre med det.

Lenke til kommentar

Nostradamus: Jeg sendte mailen på fredag kveld, og regnet med at de burde ha svart på lørdag eller søndag, for det har de altid gjort før! (Har bare sendt 1 mail før til de da..) og til:

Tresprit: Tonen på mailen, var vanlig folkeskikk, med en normel tone, og bare en forklaring på hva som var feil med Grillen...

Som sagt så lyser den 30CM UV kathoden jeg har alt for bra, den gir nesten ut Blått lys slik som en Blå kathode... Men jeg tror det er mye forskjellig på de man får, noen er heldige med hvordan de er, og andre ikke, den andre UV kathoden min på 20CM er helt PERFEKT, den lyser ikke ut, men gir en kjempegod effekt på Hvitt og de blå UV reaktive IDE kablene.. :D

Forresten, jeg fikk svar fra microplex nå for ca 2 timer siden... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...