TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hei Det viser seg at grunnen til maskinen restarter hele tiden er at strømforsyningen min er for liten. Nå har jeg en MIST 500W. Dermed lurer på på om jeg skal kjøpe MIST 650W eller 1000W. skal koble på noe ekstra utstyr enda Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Corsair 750watt kjøpte jeg for 1 uke siden funker som ei kraft bombe, anbefales fra min og andre's side(tenker da på venner av meg etc) følger også med en fin tøypose i svart som står Corsair på for og ha strømforsyninga i vist du skal selge den eller noe, man kan si at den treng's ikke å bli byttet ut på en stund =) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Corsair 750watt kjøpte jeg for 1 uke siden funker som ei kraft bombe, anbefales fra min og andre's side(tenker da på venner av meg etc)følger også med en fin tøypose i svart som står Corsair på for og ha strømforsyninga i vist du skal selge den eller noe, man kan si at den treng's ikke å bli byttet ut på en stund =) Har samme PSU selv, må si meg veldig fornøyd. Haha, må si meg jeg blei litt overrraska med den fine tøyposen til PSUen, forigegang jeg kjøpte en PSU var en Bulk, den var jo teipa inn i masse plast.. Men anbefaler den 750w crosairen Lenke til kommentar
sollie Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Har den 750 watter'n fra corsair selv, kjøpte den etter at 550 watter'n min fra hiper poffa for meg. Skvatt som en spurv,hehe. Men er godt fornøyd med Corsair. Fikk en Chieftec 650w modular sak som erstattning fra komplett, den ligger på finn om det er av intr. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Vil helst ha MIST. Er veldig godt fornøyd med det merket. Har tenkt å montere noe mere utstyr også. Derfor lurer jeg på om jeg skal velge 650W eller 1000 W Hva mener dere? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hvorfor helst Mist? De fleste erfaringer tilsier at Corsair er et bedre valg slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Har hørt at corsair 750watt støyer litt ved load som gjorde at jeg ikke valgte corsair 750watt, men har nå Zalman ZM850-HP 850W og må si at dette er den mest pålitelige og støysvake psuen jeg har vært borti, de eneste ulemepene er at det ikke er noen powerknapp på selve psuen og den er fysisk litt større enn standard psuer. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Har det nå og er veldig godt fornøyd med den. Må ha større for min 500W er for liten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå