AndersK_ Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Heisann! Når jeg er på mIRC så blir jeg disconnectet FOR mange ganger! * [10053] Software caused connection abort * Disconnected * Connect retry #1 amsterdam.nl.eu.undernet.org (6667) Dette ja, har prøvd server-bytte osv. Men det skjer mange ganger! Det som skjer er at alle ting som bruker internet slutter og virke i et par sekunder (1-4 sek), også kan jeg bruke det igjen.. Noen løsninger? Mvh Purken! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 du sitter på ei ustabil linje. Så enkelt er det. Når det derre skjer, så blir du som oftest disconnectet... Prøv å let etter alternativer som har med Disconnecting after 20min ideling på dine internet-instillinger. Lenke til kommentar
Gekko- Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Det er mulig at noen driver å tuller litt med deg.. Hadde jeg vært deg hadde jeg lastet ned nukenabber e.l. for å ligge på den sikre siden! 8) Lenke til kommentar
Gekko- Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Seff! Fast bruker av nukenabber 2.9 Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg vil nok si at grunnen er at linjen er ustabil som nevnt over. Det vil si at du kanskje sitter bak en router, firewall som gjør at du bare kobles av i noen sekunder. eller mister kontakten med irc serveren. Det at noen "nuker" deg som en sier her tror jeg er veldig lite sannsynlig. Særlig hvis du har en firewall/router med firewall eller lignende. Dette ville jeg gjort: *sjekket om noen programmer overstyrer interneten på noen måte *slått av evnt. firewall Får selv denne feil meldingen noen ganger, det har med at routeren min ikke er 100% hele tiden. Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Til dere som bruker NukeNabber, hvorfor i all verden gjør dere det? hvorfor ikke bare last ned zonealarm grattis istede ? Eneste nukenabber gjør er og fange opp IP'en til hoster som sender dere packets på de portene dere lytter på. Den stopper ingen ting over hode. Hvis dere er så redd for å bli "nuket" skaff dere en firewall, da får dere beskyttelse og logget angrepet. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 så det holder å bruke ZA? Eg bruker det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå