Bister Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Hei Har sett etter en 14,1" bærbar en stund nå, har lest i noen andre tråder her på forumet men føler jeg ikke har fått helt fatt i det jeg ønsker. Det jeg ser etter er en pc som ikke skal brukes til for mye spilling, blir mest CS, FM og noen gamle slagere som jeg spiller er også et pluss vis pcen kansje kan dra COD4 på minimum og om den har HDMI, men sistnevnte er ikke nødvendig. Kansje noe som den men bare billigere ASUS A8Sg krav: Skjerm: 14,1" Ram: min. 2GB CPU: min. 2GHz HDD: 160GB Greit grafikk kort. Har satt opp en grense på 8000 kr. Håper på gode svar Endret 12. juli 2008 av Bangern1991 Lenke til kommentar
Bister Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Har sett på noen flere ASUS maskiner har sett på ASUS F8Sa og ASUS F8Sg førstnevnte har jeg ikke funnet noen butikk som selger og pris, noen som har sett det? leste her i en annen tråd at det skulle være en brad pc som skulle kunne dra litt spill o.l men finner som sagt ingen priser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå