Gå til innhold

Oppgradere 32-bit til 64?

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge irritert meg over at jeg har 4Gb ram i dataen min som jeg ikke får fullt utbytte av. Jeg har i dag Vista ultimate 32-bit. Jeg fikk også høre at den nye SP1 til Vista kunne kjøre 4GB ram. Jeg får kun opp på Velkomstsenter at jeg har 4GB ram men i sånn liten finesse på sidepanelet står det bare 2,8GB ram. Er det for eksempel mulig å oppgradere 32-bit til 64-bit uten å reinstallere alt? Eller få 4GB ram til 32-bit vrsionen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uff... Det blir kjipt å måtte reinstallere igjen!

ja, men du burde hatt 64-bit fra starten.. det burde alle som har tanker om kansje å oppgradere til 4GB minne(eller mer).

selv skal jeg kjøpe vista 64-bit og jeg tenker å erstatte to av mine 1GB brikker med to 2GB brikker, da prisen er så lav..(totalt 6GB). kansje unødvendig men de 2GB jeg skal erstatte er så dårlig at jeg må neset gjøre det sånn, for å gjøre opp for plagen jeg har påført PC-en.. :p

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

En ting jeg snublet over på BIOS når jeg så rundt etter Memory var at SLI ready memory var disabled. Jeg tenkte jeg kunne aktivere det men så hoppet det opp en meny over alle måtene jeg kunne aktivere det på. Har to skjermkort i SLI og veit ikke stort om SLI klar RAM så det må vel ha noe med det å gjøre! (Tenkte jeg) Noen som veit hva slags aktivering jeg skal bruke?

EDIT: Aktivering eller modus eller wtf...

Endret av Munty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...