Sniken_123 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Jeg har nettop arvet en "HP iPAQ rz 1710" og har lyst til å koble til internett med den. Det står et det er fult mulig å koble PDA'en til USB i pcen og deretter få internett tilgang. Det som sjer er beskrevet i bildet under. Etter steg 3. så krysser jeg av for å tillate at andre kobler til internett gjennom meg men får bare feil når jeg trykker OK (4.) Er det noen som vet hva problemet er? Er jeg i det heletatt på riktig sted for instillingene jeg er ute etter? Endret 12. juli 2008 av Sniken_123 Lenke til kommentar
Roger J. Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 For det første så tror jeg du er på feil forum, www.smartmobil.no er et bedre sted for hjelp når det gjelder pda'er og smarttelefoner. Du trenger i utgangspunktet ikke å gjøre noe som helst for å få internettilkobling på din pda når du kobler den til usb-porten. Dette skal skje helt automatisk når du velger å koble til din pda i "Windows Mobile Device Center", både konfigurert og uten konfigurering. prøvde nå med min HTC TyTN og det fungerte fint. Hvis du ikke har WMDC så er det en grei sak å få installert. Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 har WMDC... Får vel ta å sjekke forumet du anbefalte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå