Agent 47 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Er det mulig å ha tastatur lås m sikkerhets kode på Sony Ericsson K800i? Jeg fant ikke det valget i innstillinger… Er det noen program som kan gjøre denne jobben? Jeg vil at ingen andre enn meg kan få tilgang til mine bilder, sms, telefonbok osv Lenke til kommentar
Agent 47 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Er d ingen her som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Er d ingen her som kan hjelpe meg? På K810 er det i alle fall mulig å gå til meny->innstillinger->sikkerhet->låser->telefonbeskyttelse->beskyttelse->på Men, hmm.... ser ut til at det kun virker når man slår tlf på, som n ekstra sikkerhet i tillegg til PIN (det trenger man jo kanskje ikke....?). Koden tlf etterspør, før man endrer den, er 0000. Vet ikke om låsen slår seg på når tlf har ligget inaktiv en stund. Må sjekke. Nope, funket ikke.... Endret 15. juli 2008 av martyman1 Lenke til kommentar
Agent 47 Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Finnes d noen progm som kan kjøp og installere på mobilen som kan gjøre denne jobben? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå