OscarWoHA Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) ...gjør at jeg gleder meg enormt! Makan til grafikk og lyd! Herregud! http://www.gamevideos.com/video/id/19887 Endret 12. juli 2008 av Meldarion Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Er ikke imponert, Halo 3(single player) ser mye bedre ut. Endret 12. juli 2008 av Nimrad Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Skal ikke dømme spillet ut ifra denna videon! men ser rommet for forbedringer selvfølgelig, men lydene og effektene når byggninger faller sammen osv er helt vill:) gleder meg til å se mer !=) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Er ikke imponert, Halo 3(single player) ser mye bedre ut. Du kan seriøst ikke mene det? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Er ikke imponert, Halo 3(single player) ser mye bedre ut. Du kan seriøst ikke mene det? Det var nok spøk. Håper jeg. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Så fett ut. Nå var jo den videoen komprimert ihjel også. Er nok enda bedre live på skjermen. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Er ikke imponert, Halo 3(single player) ser mye bedre ut. Hehe! Morsomt med ironi. Egentlig burde du ha tatt ett litt mer åpenbart ekspempel. F.eks. Er ikke imponert, Doom ser bedre ut. Se på denne som er i 720p. Torrent link. Eller last ned 1up previewen med bedre kvalitet Link Endret 12. juli 2008 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Er ikke imponert, Halo 3(single player) ser mye bedre ut. etter å ha sett denne i hight quality ser jeg ikke hva som er MYE bedre.. jutube grafikken blir uansett knallbra, gleder meg Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Veldig imponert over den gameplayfilmen det da PS3 er "flaskehals" og MGS 4 viser mye bedre grafikk enn for eks Halo 3 og Bioshock og Gears Of War 1 da!! Står i mangen omtaler av MGS 4 " best graphics in gaming history" Dette kan skje og med KZ2! Ser ut som det flyter bra, er nok stabil 30fps vil jeg tro! Dette eier Halo 3 altfor lett grafiskt! Endret 12. juli 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 såg jo knall ut dette her..mykje bråk på ein gang..håper dei klarer å få til ein stabil fps.. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Dette så brutalt ut. Håper de klarer dette med stabil fps, for det fortjener det virkelig! Blir blind-buy for min del =] Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg har totalt mistet interessen for Killzone 2. Grafikken er alt spillet har å gå på, og forventningene Sony bygde opp i 2005 har for lengst dødd ut. Jeg blir faktisk overrasket hvis de selger noe særlig i det hele tatt. Når de viser fram en flott ting så bør den være like rundt hjørnet, ikke fire år unna. Ja, grafikken ser knall ut og bedre enn noe annet FPS spill, men samtidig så er alt grått og svart, våpnene utmerker seg ikke fra andre skytespill og etter det jeg har hørt er det ikke spesielt langt heller. Det spillet kan vinne på er å ha godt designede taktiske brett for intelligent spilling. Men selv ikke det får meg til å kjøpe spillet. Kanskje jeg gjør det hvis det får terningkast 6, noe jeg tviler på allerede nå. Dette er bare en magefølelse etter å ha spilt FPS spill i 13 år nå. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 håper bare ikke det blir som COD4: Kjempegrafikk men helt fraværende fysikk. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 håper bare ikke det blir som COD4: Kjempegrafikk men helt fraværende fysikk. Haha, har du sett gameplay-videoen? Fysikken er jo nesten bedre enn grafikken? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Er det ett cover-system i KZ2, eller er det som i CoD4? (cover system som noe alà Dark Sector eller GeOW) Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Vet ikke om jeg ble helt overbevist. Syntes det så litt slapt ut slik som i enern. Men for all del, tar sikekrt feil. Synes bare at fks. HL2 er mye mer imponerende enn COD og Halo fordi verdenen føles mye mer virkelig når man faktisk har fysikk med og ikke bare noen slappe dødsanimasjoner. Er det ett cover-system i KZ2, eller er det som i CoD4? (cover system som noe alà Dark Sector eller GeOW) Synes coversystemet ligner det på Vietcong hvis du har spilt det. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Syns det er litt for mye fokus på grafikk her. Burde vist mye mer av story og gameplay muligheter. Killzone 2 virker jo lovende, de fokuserer jo mye på spillet men dumt viss det ender med "just another fps game" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå