Gå til innhold

Den nye Killzone 2 gameplay-videoen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke imponert, Halo 3(single player) ser mye bedre ut.

Hehe! Morsomt med ironi. Egentlig burde du ha tatt ett litt mer åpenbart ekspempel. F.eks. Er ikke imponert, Doom ser bedre ut.

Se på denne som er i 720p.

Torrent link.

Eller last ned 1up previewen med bedre kvalitet Link

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Veldig imponert over den gameplayfilmen det da PS3 er "flaskehals" og MGS 4 viser mye bedre grafikk enn for eks Halo 3 og Bioshock og Gears Of War 1 da!! Står i mangen omtaler av MGS 4 " best graphics in gaming history"

Dette kan skje og med KZ2!

Ser ut som det flyter bra, er nok stabil 30fps vil jeg tro!

Dette eier Halo 3 altfor lett grafiskt!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Jeg har totalt mistet interessen for Killzone 2. Grafikken er alt spillet har å gå på, og forventningene Sony bygde opp i 2005 har for lengst dødd ut.

Jeg blir faktisk overrasket hvis de selger noe særlig i det hele tatt. Når de viser fram en flott ting så bør den være like rundt hjørnet, ikke fire år unna.

Ja, grafikken ser knall ut og bedre enn noe annet FPS spill, men samtidig så er alt grått og svart, våpnene utmerker seg ikke fra andre skytespill og etter det jeg har hørt er det ikke spesielt langt heller.

Det spillet kan vinne på er å ha godt designede taktiske brett for intelligent spilling. Men selv ikke det får meg til å kjøpe spillet. Kanskje jeg gjør det hvis det får terningkast 6, noe jeg tviler på allerede nå. Dette er bare en magefølelse etter å ha spilt FPS spill i 13 år nå.

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg ble helt overbevist. Syntes det så litt slapt ut slik som i enern. Men for all del, tar sikekrt feil. Synes bare at fks. HL2 er mye mer imponerende enn COD og Halo fordi verdenen føles mye mer virkelig når man faktisk har fysikk med og ikke bare noen slappe dødsanimasjoner.

Er det ett cover-system i KZ2, eller er det som i CoD4?

(cover system som noe alà Dark Sector eller GeOW)

Synes coversystemet ligner det på Vietcong hvis du har spilt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...