datafreak15 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 noen som har spilt noe mer? Lenke til kommentar
datafreak15 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 låfte at jeg skulle komme med screen shots, så hær er ett ifra skolepcen.. Lenke til kommentar
sveisar Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 noen som har spilt noe mer? eg har spelt lide i det sista. men litt har eg jo spelt å musta tom over bord men eg fekk han såvidt opp igjenn. Lenke til kommentar
datafreak15 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 noen som har spilt noe mer? eg har spelt lide i det sista. men litt har eg jo spelt å musta tom over bord men eg fekk han såvidt opp igjenn. du fikk an opp levnde?? var det i apillio sesongen?? Lenke til kommentar
sveisar Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 noen som har spilt noe mer? eg har spelt lide i det sista. men litt har eg jo spelt å musta tom over bord men eg fekk han såvidt opp igjenn. du fikk an opp levnde?? var det i apillio sesongen?? fekk ann opp levande ja, men men eg e sje sikker ka sesong det va. Lenke til kommentar
datafreak15 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 noen som har spilt noe mer? eg har spelt lide i det sista. men litt har eg jo spelt å musta tom over bord men eg fekk han såvidt opp igjenn. du fikk an opp levnde?? var det i apillio sesongen?? fekk ann opp levande ja, men men eg e sje sikker ka sesong det va. har fått et dårlig rykte på båten min jemme. så må nok prøve å få blidjort dem. jeg bruker northwestern på skiolepcen, og bruker cornelia marie hjemme.. Lenke til kommentar
micky94 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) kor får eg kjøpt spelet d lure eg litt på? e d komt i salg ennå? det får du kjøpt hær: http://www.amazon.com/Deadliest-Catch-Alas...c/dp/B0017S2S0Y jeg prøve å bestille det på http://www.amazon.com/Deadliest-Catch-Alas...c/dp/B0017S2S0Y men det gikk ikke,kan noen hjelpe meg??det sto at det ikke var mulig å sende det til adressen min Endret 30. november 2008 av micky94 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Kan båten synke i spillet? jepp Kan nevne at båtene tåler også 90 grader slagside... Phun. Og det går ikke ann i overhodet. Kan ikke ha en slik dynamisk stabilitet. Edit: Quote feil merkelig. Endret 5. desember 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
sveisar Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 her var det lite aktivitet. har spelt lide sjøl og nå, har blitt meir eller mindre lei av spelet. Lenke til kommentar
datafreak15 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 hei, jeg satt og spilte dcas, og tengte på at det kunne jo vert morsomt og prate med andre spillere over internett mens vi spilte. hva syns dere om det? Lenke til kommentar
Glema Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Her er noen screens fra da båten gikk ned. Lenke til kommentar
datafreak15 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 her var det lite aktivitet. har spelt lide sjøl og nå, har blitt meir eller mindre lei av spelet. jeg også. de burde har kommet med en skikkelig oppdatering. med nye båter oppdaterte fungsjoner, bedre grafikk, multiplayer, osv Lenke til kommentar
Jan-Kristian Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Noen som selger dette spillet?? Lenke til kommentar
Jan-Kristian Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Foresten noen som vett om dette spillet noen gang kommer til Norge og eventuelt når dette skjer. HAr prøvd å få tak i spillet i lang tid uten å få tak i det. Lenke til kommentar
datafreak15 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Foresten noen som vett om dette spillet noen gang kommer til Norge og eventuelt når dette skjer. HAr prøvd å få tak i spillet i lang tid uten å få tak i det. jeg linket jo i en tiligere post hvor den selges i utlandet. jeg tviler på at det kommer til norge.. men nå skal jo tpb bli låvelig så da kan du jo laste det ned dærifra. Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Her er noen screens fra da båten gikk ned. snip Hva skjedde? Lenke til kommentar
datafreak15 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Her er noen screens fra da båten gikk ned.snip Hva skjedde? han gikk nok antakeligvis i et isflak.. trolig med vilje, er ikke så veldig vanskelig og se de ifra styrhuset. Lenke til kommentar
Glema Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Her er noen screens fra da båten gikk ned.snip Hva skjedde? han gikk nok antakeligvis i et isflak.. trolig med vilje, er ikke så veldig vanskelig og se de ifra styrhuset. Stemmer det, hadde full fart mot et isflak. Også gikk jeg videre med båten helt til den sank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå