Gå til innhold

tråden om deadliest catch alaskan storm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
datafreak15, ga du båten din andre farger eller?

hvilken vanskelighetsgrad spiller du på?

jeg ga ikke noen andre farger på båten min, synes det viktigste er at båten er fungsjonell og stødig. jeg spiller på expert

Et godt poeng, men jeg klarte ikke det lyseblå skroget på Cornelia Marie. Ble svart istedet.

Lenke til kommentar

jeg ga ikke noen andre farger på båten min, synes det viktigste er at båten er fungsjonell og stødig. jeg spiller på expert

Et godt poeng, men jeg klarte ikke det lyseblå skroget på Cornelia Marie. Ble svart istedet.

ok, sitter ikke du inne i styrhuset og manurerer?

Lenke til kommentar

Joda. Men liker å ta en titt utenfor nå og da også. endra jo fargen før jeg hadde blitt vant til å sitte i styrhuset.

Kommer med screenshots senere.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Joda. Men liker å ta en titt utenfor nå og da også. endra jo fargen før jeg hadde blitt vant til å sitte i styrhuset.

Kommer med screenshots senere.

ser liksom litt mer proft ut og sitte i styrhuset. og bruke dekk kamera. :thumbup: men bruker og se litt utaførr båten når den stamper i bølgene.

Endret av datafreak15
Lenke til kommentar

Mistet min gode venn Spike i dag som var deck hand. R.I.P Spike

Det begynte med at det kom svære bølger som kunne ha slukt hele båten, så kollapser motoren og jeg blir stående i ro i bølgedramaet, så treffer en kraftig bølge siden av båten og Spike detter på hav og blir dermed dratt langt utover. Så prøvde jeg å kontakte kystvakten men fikk vite at jeg var alt for langt unna til at de kunne hjelpe meg. Eneste jeg kunne gjøre var å sende den eneste mannen jeg hadde tilgjengelig til å svømme ut og redde Spike, men han rakk desverre ikke frem og dermed drukknet Spike.

Lenke til kommentar
Mistet min gode venn Spike i dag som var deck hand. R.I.P Spike

Det begynte med at det kom svære bølger som kunne ha slukt hele båten, så kollapser motoren og jeg blir stående i ro i bølgedramaet, så treffer en kraftig bølge siden av båten og Spike detter på hav og blir dermed dratt langt utover. Så prøvde jeg å kontakte kystvakten men fikk vite at jeg var alt for langt unna til at de kunne hjelpe meg. Eneste jeg kunne gjøre var å sende den eneste mannen jeg hadde tilgjengelig til å svømme ut og redde Spike, men han rakk desverre ikke frem og dermed drukknet Spike.

ja, det er et helvette og prøve og redde liv i store bølger. hadde et lite uhell med en av mine fisere men jag reddet han, men måtte gå på land og hente mannskap.

menne hvilken sesong er du i..

Lenke til kommentar
Dette spillet må jeg laste ned og prøve :new_woot:

Noen som har peiling på hvor jeg får best speed på download på denne? :innocent:

Du har ihvertfall peil på hvordan man får en traad raskest mulig stengt.

Tenk litt logisk, det finst faktisk sider som tar betaling og lar deg laste ned spelet. En lignande tjeneste er blandt annet "Steam", som eg har handla vertfall 10 spel frå, raskt og enkelt.

Eg tenkte derfor at det var ei sånn side folk hadde lasta ned frå, but then again, så snakkar eg berre for meg sjølv...

Så, noken som veit om ei side som selger det gjennom nedlasting?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
da er jeg i sesong 6. har fisket bra oppåver. nå skal jeg filme og legge ut på youtube... skal også ta screenshots..

da var jeg i seson 7, det var en sesong med mye dårlig vær. har lært masse, jeg har mistet 4personer på en sesong, har lært og manurere i dårlig vær. og sist men ikke minst jeg har oppgradert hele båten..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...