Gå til innhold

Kid lager alle Halo våpnene i papp

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Forskjellen mellom de som lagde den Warthogen (eller hva søren det er) og denne kidden er at (slik jeg ser det) så er det en kameratgjeng som gjør det på fritiden, og har et sosialt samhold med dette som et sideprosjekt, mens denne kidden er mer en outsider av samfunnet og ser ut til å ha litt for mye fritid.

Hadde en gjeng på 6-7 menn laget drakter og et sett våpen, og vist det frem som utstilling (ikke lek) så hadde det vært respekt, men når det gjøres av en person er det mer stakkarslig.

Men for all del, de var kreativt laget.

Lenke til kommentar

Barn kan ikke ha "for mye fritid" når de selv klarer å fylle den med kreativ lek. Jeg ville sagt at dersom det var en gjjeng "voksne" som hadde gjort dette bare for å stille det ut så hadde det vært et tegn på for mye fridtid (men det er klart; hobbyer er kjekt å ha). Har tittet på en annen video av denne ungen og da er han ute i skogen og leker med våpenene sammen med en annne som filmer. Så dette er ikke bare å lage, men å lage for å leke. Jeg synes det er litt spesielt at alle automatisk tror at han ikke har venner og er en outsider. Han er kreativ og klarer å fylle sin alenetid med annet enn spill og tv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...