Toast Is Pimp! Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 vil si jeg syns synd på fyren. Det at han må lage det stashet i papp.. Og det forbruket på teip tyder på at han ikke kan få noe annet i julegaver osv. "her sønn, her har du litt teip. Gå å lek deg nå lille venn". Men for all del. Sikkert morro i den aldern det der. Kan jeg spørre deg hva i faen er det som feiler deg? Tar du regelmessig psykolog timer? Du burde trenge det. Slike som deg burde slaktes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 New Star Wars Kid Lenke til kommentar
1915 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 tipper han har lite venner og at han har spilt litt for mye halo Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 De pappgreiene var relativt lame, men den real-life warthogen og spartanerne som ble postet på forrige side: FY FAEN SÅ HEFTIG! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg lagde alle Turtles-våpnene ut av planker når jeg var liten.TMNT > Halo. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg lekte HoMM 3 sammen med vennene min i flere år. Vi snekra våpen osv. Memories. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Kunne kanskje vært fett om han hadde lagd det ut av softguns eller noe, men av papp??? Jeg synes aldri det var noe gøy å leke med fantasivåpen når jeg var liten ihvertfall. Men han virket litt nerd ja, men for all del folk får gjøre hva de vil.. synes det blir litt latterlig når vi som er like nerder selv driver å disser andre nerder. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg vil heller tro at dette er et oppheng han har nå, som de fleste andre på hans alder har en eller annen gang. Enten det er spill, film, superhelter eller hva det måtte være. Det at han i det hele tatt gidder å rive seg bort fra skjermen så passs mange timer at han får laget de våpnene og drakten vil nå jeg se på som et mer sunnhetstegn enn sykelig. Gjennom å runde Halo3 et par ganger og spille det online noen timer, noe som veldig mange her på forumet har gjort, skal det ikke så mye til å for å kunne de bevegelsene. Du må bare legge merke til de og komme på det. Gjennom leting på internett finner man helst sikkert bilder av våpnene så man kan se etter når man bygger. Når jeg så videoen fikk jeg en umiddelbar tanke om at denne gutten har spilt utrolig mye Halo 3. Ikke bare fordi han har laget alle våpnene, men som sagt før, at han gjør alle animasjonene og lydene fra spillet. Det tyder jo på at han i det minste har spillt det, og man skulle tro han er hardcore-fan. Jeg tror egentlig man kan kalle det en gave, det at han klarer å lage våpnene så perfekt som han har gjort, og i den alderen. Man ser det også på han hvor entusiastisk han viser fram våpnene og hvordan han forklarer og viser hvordan de fungerer. Jeg tror at han har blitt påvirket av spillet, for å ha spilt det for mye. Og fått all sin motivasjon og viljestyrke fra spillet, til å lage alt. Kan ikke se noe alvorlig med at han har laget litt våpen og rustning fra et spill. Eneste negative er jo at folk kaller han for en nerd o.l. Helt sant det med at han må tåle å få kritikk hvis han legger det ut på internett. Men han er en ung gutt, og garantert stolt av hva han har laget. Og det kan jeg godt skjønne, hvem ville ikke vist fram sine egne mesterverk? Han virker jo også som en ganske smart unge i mine øyne. Synes heller ikke denne tråden passer i Humor. Leser man hele tråden er det ikke så mye å le av egentlig. Passer bedre i Halo-forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-120696 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Han har jo et talent! Håper bare at han ikke tar seg nær av alle de idiotiske kommentarene han får. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Den første tanken min var autisme, men det blir jo selvsagt litt overilt å automatisk anta det. Han passer flere av kriteriene godt, i hvert fall Eller asperger. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Asperger Syndrom er en avart av autisme. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Herlig. Og kom igjen, vi har alle lekt med liksomvåpen en eller annen gang. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Sorry, jeg glemte visst. Tror jeg må få si til folk jeg kjenner at de ikke kan være venner med meg, siden jeg mest sannsynlig er syk i hodet siden jeg lagde alt for mange tresverd og siterte Ringenes Herre. Kunne jo mange bevegelser og sitater, så kokoklinikken neste. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg lagde alle Turtles-våpnene ut av planker når jeg var liten.TMNT > Halo. haha det gjorde vi også! Stjal strikkepinnene til bestemødre/mødre for å lage zai eller hva det heter.. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Husker de som lekte Warcraft i skogen eller hva det nå var, og filmet det. De ble jo med en gang stemplet som nerder, men når noen lager Halostash, og løper rundt med full drakt+våpen og gjør de samme animasjonene som i spillene, så synes liksom folk det er greit. Litt rart. Synes selv ikke det er galt når unger gjør det derimot, vi har jo alle gjort noe lignende! Sant? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Synes selv ikke det er galt når unger gjør det derimot, vi har jo alle gjort noe lignende! Sant? Forskjellen var vel at disse WoW personene ikke var barn, og hadde organisert alt. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Er enig i at folk som løper rundt i skogen og kaster papirkuler på hverandre mens de roper "FIREBALL!! FIREBALL!!" kan bli i overkant mye, ja. Cosplay er også ikke helt min smak. Men, jeg respekterer dem som legger ned masse arbeid i å lage gear, og får det til skikkelig bra. Dette gjelder seff folk over en viss alder da. Er man et barn, så er alt lov Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Forskjellen var vel at disse WoW personene ikke var barn, og hadde organisert alt. Ja faen, det stemmer. My bad! Så den filmen med de folka som laget den bilen isted. Slikt er jo bare kult da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå