Gå til innhold

Kid lager alle Halo våpnene i papp

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er helt klart en grunn til at skole massakere oppstår.

Hæ? Om noen driver å gjør noe annet enn å være på senteret så blir det skole massakere?

Sa ikke det. Men etter at jeg så hvordan han faktisk blir påvirktet av spillets bevegelser og klarer å utføre dem helt perfekt, så er det godt mulig. Men det er nå min mening..

Lenke til kommentar
Sa ikke det. Men etter at jeg så hvordan han faktisk blir påvirktet av spillets bevegelser og klarer å utføre dem helt perfekt, så er det godt mulig. Men det er nå min mening..

Hvilken bakgrunnsinfo sitter du på som gjør at du kan si at han er påvirket av spillets bevegelser, som om han var en passiv deltaker? Vil ikke en like stor mulighet være at han kun er over gjennomsnittlig stor fan av Halo-spillet? Man MÅ ikke være nutcase selv om man gjør og oppfører seg som han i denne videoen. Folk som deg burde slutte med å være så dømmende...

Sånn jeg ser det skal gutten ha masse props for sin skills. Tror ikke hvem som helst kunne ha laget de våpna i papp.

Lenke til kommentar

Hvilken bakgrunnsinfo sitter du på som gjør at du kan si at han er påvirket av spillets bevegelser, som om han var en passiv deltaker? Vil ikke en like stor mulighet være at han kun er over gjennomsnittlig stor fan av Halo-spillet? Man MÅ ikke være nutcase selv om man gjør og oppfører seg som han i denne videoen. Folk som deg burde slutte med å være så dømmende...

Sånn jeg ser det skal gutten ha masse props for sin skills. Tror ikke hvem som helst kunne ha laget de våpna i papp.

Det at han lager lydene, gjør bevegelsene, lager våpnene og rustningen helt perfekt ville jeg si er tegn på påvirkelse. Det hadde i alle fall jeg trodd om noen i min vennegjeng begynte å holde på sånn etter å ha spilt ett spill for mye. Men jeg veit nå ikke hvordan miljøet i vennegjengen din er og om du ville ha tolket det samme.

Og ja, han er utrolig flink. Det har jeg ikke sagt noe om.

Lenke til kommentar

Trenger ikke være verre enn at han har fotografisk minne og synes det er morsomt å presentere våpnene på samme måte som i spillet.

Grunnen til at det blir skolemassakre er at barn og unge som har mye sinne i seg lett kan få tak i ekte våpen. At han lager lydene til fantasivåpene fra et spill er ikke farlig. Hadde han derimot lagt ut om hvor stilig det hadde vært å løpt rundt med et slikt i virkeligheten hadde jeg væt bekymret. Det er faktsik skremende mange av undommene bak skolemasakrene som har konkrete planer lenge før de utfører handlingen. Dette er ikke i nærheten av å likne på en slik plan.

Lenke til kommentar
Det at han lager lydene, gjør bevegelsene, lager våpnene og rustningen helt perfekt ville jeg si er tegn på påvirkelse. Det hadde i alle fall jeg trodd om noen i min vennegjeng begynte å holde på sånn etter å ha spilt ett spill for mye. Men jeg veit nå ikke hvordan miljøet i vennegjengen din er og om du ville ha tolket det samme.

Og ja, han er utrolig flink. Det har jeg ikke sagt noe om.

Det at folk kler seg som pop-idoler, rap ikon og andre stjerner og synger på sangene de synger ser jeg som minst like urovekkende som å lage noen papp modeller og bruke dem.

Lenke til kommentar
Dette er helt klart en grunn til at skole massakere oppstår.

Hæ? Om noen driver å gjør noe annet enn å være på senteret så blir det skole massakere?

Haha nå lo jeg godt! :D

Lenke til kommentar

vil si jeg syns synd på fyren. Det at han må lage det stashet i papp.. Og det forbruket på teip tyder på at han ikke kan få noe annet i julegaver osv. "her sønn, her har du litt teip. Gå å lek deg nå lille venn". Men for all del. Sikkert morro i den aldern det der.

Lenke til kommentar

Etter stua hans å dømme har vel ikke familien umiddelbare pengeproblemer. Er vel et desto større problem at han sannsynligvis er den eneste gutten i verden som har et sykelig forhold til våpenene i Halo, og at leketøysprodusentene er smertelig klare over dette.

Lenke til kommentar
Etter stua hans å dømme har vel ikke familien umiddelbare pengeproblemer. Er vel et desto større problem at han sannsynligvis er den eneste gutten i verden som har et sykelig forhold til våpenene i Halo, og at leketøysprodusentene er smertelig klare over dette.

Vel nevnte ikke pengeproblemer heller da men.. Må jo koste litt uansett med hans forbruk av teip liksom:p

Lenke til kommentar

Det er rart hvordan folk klarer å påberope denne gutten alt fra psykiske problemer til pengeproblemer i familien fordi han lager noen våpen og en drakt i papp. Han er vel ikke første i verden til å bli litt hekta på en sience fiction historie. Skal vi nevne Star wars tro? Hvor mange løper ikke rundt i drakter og med våpen og stæsh fra den serien? Jeg vil nå si det at Haloserien kan være mer spennende enn Star Wars fordi der får man være med og gå gjennom historien på egenhånd i stedet for å se noen skuespillere være hovedfigurene.

Jeg vil heller tro at dette er et oppheng han har nå, som de fleste andre på hans alder har en eller annen gang. Enten det er spill, film, superhelter eller hva det måtte være. Det at han i det hele tatt gidder å rive seg bort fra skjermen så passs mange timer at han får laget de våpnene og drakten vil nå jeg se på som et mer sunnhetstegn enn sykelig.

Gjennom å runde Halo3 et par ganger og spille det online noen timer, noe som veldig mange her på forumet har gjort, skal det ikke så mye til å for å kunne de bevegelsene. Du må bare legge merke til de og komme på det. Gjennom leting på internett finner man helst sikkert bilder av våpnene så man kan se etter når man bygger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...