-Mr.T- Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hahaha, kreativ liten radd der der. Men det verste er som sagt at han kan alle bevegelsene ut og inn. Tror han har spilt litt for mye Halo Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Tea-bagger han når han viser fram den assault riflen eller hva det var? Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Tea-bagger han når han viser fram den assault riflen eller hva det var? Han tea-bagger! :!: Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Tea-bagger han når han viser fram den assault riflen eller hva det var? Han tea-bagger! :!: Han tea-bagger og holder på å tryne etterpå Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 han burde jo lakket det Lenke til kommentar
4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Han har videor der han har malt det, men er ikke noe imponert over arbeidet hans. Eneste som imponerer meg er at han har turt å legge de videone på youtube. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Huff, stakkars unge Kan ikke ha spesielt mange venner. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Etter det der? MASSE venner, han må sikkert lage våpen og drakt til hele nabolaget nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Etter det der? MASSE venner, han må sikkert lage våpen og drakt til hele nabolaget nå! Garrantert kuleste kidden i gata. Kommer så klart an på hvilken gate da.. Kanskje han er den teiteste og! Artigeste med videoen er når han holder på å tryne! Hahaha! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Kan ikke ha spesielt mange venner. Jepp. Går ikke an å ha venner når han lager pappvåpen. Nerdevenner teller jo ikke! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Internettsarkasme for the win, eh? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Dette var jo ikke særlig heldig for han da. Det første jeg tenker er "Oh my fuckin God". Jeg liker f. eks FF7 jeg også, men jeg lager ikke drakter som jeg kler meg ut i av den grunn.. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Om å kle seg ut og være litt over toppen fan av noe er så veldig nolife så finnes det vel utrolig mange nolifes ute der. Bare tenker på alle samlemøtene (comiccon ++) og hvor stort cosplay er i USA og Asia. Er det bedre med folk som lager fotballbaner i kjelleren fordi de er glade i laget sitt? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Kan ikke gi noe annet en full cred! Fy faen så bra... Birger Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Flyttes til humor-seksjonen av forumet. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Lol. Jeg stemmer rosa på drakten. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Er jo positivt at han gjør noe kreativt istedet for å sitte å glo på PCen eller TVen hele dagen. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 kult at han gjør noe mer ut av interessen sin annet enn å glo passivt på en skjerm og trykke intenst på noen knapper. Og det er uendelig mye bedre å holde på med slikt enn å henge på senteret og øve på å bli klassens beste i å kjede seg. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 kult at han gjør noe mer ut av interessen sin annet enn å glo passivt på en skjerm og trykke intenst på noen knapper. Tviler på at han glor passivt på skjermen. ^^ Lenke til kommentar
Kheiron89 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Dette er helt klart en grunn til at skole massakere oppstår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå