Lakus Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Se filmen hos Youtube De fleste av oss hadde nøyd oss med en pinne og litt fantasi... Hva tror dere de andre barna sier når de skal ha lekekrig og denne fyren dukker opp med alt dette Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Ungen skal ha for kreativitet og MacGyver-løsninger. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Boom headshot! Heh, han har en warthog i bakgrunnen også xD Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg bare elsker det at han kan alle animasjonene. Lading, crouching, sverdfekting. You name it, he knows it. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Tøft. Skulle ønske jeg var like kreativ i de dagene jeg holdt på med lekekrig. *Mimrer* Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 everything in this video is made out of card board Hahaha.. Mykje å gjer på forstår eg Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Synes det er teit at så mange folk på youtube gauler Get a life til han. Synes han er flink og kjempekreativ jeg! Don't do drugs, do homemade halo weapons! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Manglet for eksempel sniper og needler, ellers bra. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Synes det er teit at så mange folk på youtube gauler Get a life til han. Synes han er flink og kjempekreativ jeg! Don't do drugs, do homemade halo weapons! Han kommer til å ende opp som Star Wars Kid tipper jeg. Folk på internett blir ikke imponert, de belønner ikke de smarte. De rakker ned på alle og enhver. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Internet sine innbyggere er ikke byggere, de en nedbrytere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Var jo fantastisk kreativt da! Kunne nok fått til mye rart denne karen her med de rette resursene! Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Å fy faen for en jævla nerd! HAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Det verste er ikke at han LAGER dem, men at han gjør de riktige bevegelsene med våpnene! Fy faen... Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Kjønner ikke hvorfor han skal få Recon heller, de er ikke fine engang. Ser bare ut som noe jeg kunne lagd i sløyden i 3 klasse. han har briller og selvfølgelig kan han alle bevegelsene og lydene, på ungdomskolen vil han trenge en ordentlig "armor". ok, har funnet ut at jeg er slem. han kan gjøre hva han vil, men når han legger det ut på world wide web så skal han tåle å høre stygge ord fra kritiske nerder.. Endret 12. juli 2008 av Metaphor Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Kanskje han skal få for faktisk å ha lagd dem, og brukt såpass mye fritid på å lage modeller av våpner i ett spill? (mai gåd, dette er nerdeprat!) Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Skulle sendt "The insult dog" etter han der. "Supernerd" Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Den første tanken min var autisme, men det blir jo selvsagt litt overilt å automatisk anta det. Han passer flere av kriteriene godt, i hvert fall Lenke til kommentar
worthy Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hah, genialt. Skulle ønske jeg kunne kopiert noe lignende fra mine favoritt ting når jeg var liten, uansett han burde lage en papp warthog for å avslutte det hele! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Han hadde blitt min bestekompis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå