ElskHunMest Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 hei der, har installert conan og skal starte det så kommer følgende melding opp "You appear to be using an outdatet video driver that may behave unstably with our game. It is highly recomenden ou update your druvers to at least version Nvidia Display Driver release 167.43 or later. The latest drivers for your hardware can be downloaded at nVidia Display Driver ForceWare release 169.21" Problemet er at jeg ikke finner det. Har Geforce 8400M Gs og kjører vista 32bit Takker på forhånd for hjelp:D Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Gå til nvidia.com, velg download driver, 8 series og vista 32-bit. Lenke til kommentar
ElskHunMest Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Gå til nvidia.com, velg download driver, 8 series og vista 32-bit. har prøvd det, problemet er at jeg har 8400MGS som er et spesielt skjermkorter laget for HP pcen. Og HP har ikke noe oppdateringer tilgjengelige over det jeg har Lenke til kommentar
lperik Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) EDIT: http://www.nvidia.com/object/winvista_x86_169.21.html Installer drivernen på denne måten så vil det mulignes fungere. Endret 12. juli 2008 av lperik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå