Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) . Endret 2. juli 2010 av Slettet-UibOnr Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hadde selvfølgerlig vært en bonus om du har noe å gjøre de andre dagene og. Ta deg en joggetur Syntes ikke programmet ditt så så genialt ut. Trene samme muskler 2 dager på rad er vel ikke lurt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) . Endret 2. juli 2010 av Slettet-UibOnr Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Oja sorry så ikke du skrev det... Om du skal gjøre noe de dagene du ikke trener gk/styrke får du vel bestemme selv. Få noen andre til å svare, lille meg har ikke så mye peiling Men en ting er sikkert, du mister ikke muskler av å slappe av de andre dagene du ikke trener. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hvile er like viktig som treningen i seg selv, så på de dagene imellom treningene er det greit å ta det med ro. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Programmet ditt så litt ubalansert ut. Fullkroppsprogram er fine greier, men du kan kanskje med fordel heller ut prøve RYP eller lignende. Kan også anbefale deg følgende fullkroppsrutine: Benkpress (manualer eller stang) Roing (manualer, stang eller kabel) Skulderpress (stående/sittende, manualer eller stang, men uten ryggstøtte) Chins (håndflatene mot deg eller fra deg) Knebøy Lårcurl Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hva er smartest: å gjøre unna én og én øvelse, eller å f.eks. ta en runde benkpress og så ta litt situps for så å ta mer benkpress? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Skal vi svare på hva du skal gjøre de andre dagene? har du ikke noe liv gutt? dra ut og ha det gøy med venner eller noe.. du trenger da ikke sitte inne å se på tv.. hvis du trener 3 dager i uka og ser på tv resten av uka hørtes ikke særlig mye ut som et liv Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Det spørs jo hva målet ditt er? Antar at du deffer nå, ettersom du kjører styrketrening og GK. Om målet ditt er å få ned fettprosenten bør du jo for best resultater forbrenne flere kalorier enn du inntar på hviledagene også. Det hjelper lite å ligge 500 kcal under på mandag og 500 kcal over på tirsdag. Gjør det du vil, om du vil koble av å se på TV er det helt greit, men hold en streng linje på kostholdet. Endret 13. juli 2008 av Higuain Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) . Endret 2. juli 2010 av Slettet-UibOnr Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Folk er hyggelige her...De jeg lurte på var om jeg kunne legge på meg de dagene jeg ikke trente, og om jeg skulle trene noe lett de andre dagene. har jo selfølgelig et skikkelig kosthold. Men jeg fikk vite svaret fra en HYGGELIG type.. Det spørs helt på hvor mye du spiser de andre dagene du ikke trener, som den hyggelige mannen over deg skrev. Men hvis du vil bli tynnere så må du helst ligge i kcal underskudd de dagene også. Er vanskelig å bygge muskler samtidig som du slanker, så da anbefaler jeg deg å slanke deg, å ligge i kcal for så å bygge muskler. Hvis du vil bli større må du på hviledagene også spise godt, for kroppen bygger nesten like mye muskler dagen derpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå