Gå til innhold

sette opp home server

Anbefalte innlegg

Hei, har tehgt till og bygge meg en home server, men har et problem da, har 2 macer 3 vanelige pcer og en Xbox 360 som jeg gjerne ville linka opp til en server for og dele musikkbiblioteket og film biblioteket, og bilder med hverandre på en enkel måte (san som windows mediasenter med xbox 360), Har ikke valgt hardware enda så ingen vits i og ta hennsyn til. Er noen som har noe forslak til det her??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt om jeg forstod hva du lurte på. Vil du bygge egen Windows Home Server og trenger hjelp til det? Eller skal du lage deg en server av XP? Eller er en utgave av Linux?

Vist du skal benytte Windows Home Server så kan den gjøre alt det du spør om. Eneste den ikke kan er å ta automatisk backup av Mac maskinene dine.

Lenke til kommentar
har mest lyst till og bruke en linux distro, men er ikke farlig med backup, har time machine satt opp, men bare og dele filmer, bilder,musikk på en enklest murlig måte?

Da skal du ta en titt i denne posten som er laget av Del. Her finner du svar på den meste du trenger å vite for å komme igang med linux.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...