[-GoMp-] Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Hei jeg blir _aldri_ brun i sola. Har nå prøvd spraytan, men blir skikkelig brun under føttene..? :-S ca 12 timer siden jeg spraya...og jeg spraya ikke under føttene. Why? Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 Kanskje du tråkka i det? : D Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Spraytan reagerer med proteiner i kroppen og skaper et stoff som er beslekta med hudens pigmenter. Derfor vil huden få like mye farge på steder hvor du har mindre melanin, fargepigmenter, slik som på fotsålene og i håndflatene. Ellers er jeg enig i at du antageligvis har tråkket i selvbruningsmiddelet. Har hørt at det skal være mulig å fjerne det med litt sitronsaft. Ellers har jeg erfart at det kan fjernes lettere med et alkoholholdig middel. Endret 12. juli 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Hehe...hmm..jaja... er ikke sikker så kan ikke nekte...men høres rart ut=o EDIT: Har du noen kilde som bekrefter teorien din? Endret 14. juli 2008 av [-GoMp-] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå