selik Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Har du god kompetanse innen PHP og samtidig lyst til å satse tid og energi på et nettprosjekt? I så fall bør du lese videre! Hva? Jeg driver per i dag en nettside som på noen måneder har gitt en grei fortjeneste. Potensialet er langt større, og jeg har flere ideer til nye tjenester. Selv om jeg har god kompetanse innen PHP, er dette arbeide jeg egentlig ikke er komfortabelt med. Økonomi og markedsføring er mer mitt felt. Kompetanse Av den grunn vurderer jeg nå å involvere en person med god kompetanse innen PHP og mySQL. Med god kompetanse mener jeg at du må kunne programmere egne koder. Det holder med andre ord ikke at du kan installere og modifisere for eksempel WordPress. Kompetanse innen JavaScript og CSS er også et pluss, men intet krav. Tidsaspekt Dette er ikke et korttidsprosjekt. Det kan godt ta 6 til 12 måneder før lansering, avhengig av hvilke og hvor raskt de forskjellige tjenestene utvikles. Økonomi Når det gjelder finansieringen er dette noe jeg selv vil stå for. I første omgang er jeg ute etter en person som har lyst til å være med å satse. Med andre ord vil det ikke tas ut lønn før nettsiden er godt nok etabler og gir et solid overskudd. All inntekt vil gå til drift av server og markedsføring. Som samarbeidspartnere vil vi bli enige om en prosentvis fordeling av fremtidig overskudd. Dersom dette virker interessant eller du har andre spørsmål kan du sende meg en e-post her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå