bbruvoll Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Lastet ned the ring i mpeg format, problemet er at maskinen krasjer når jeg prøver å spille den i windows media, noen som vet grunnen til dette? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 hvilket os? win98 eller xp eller hvilket??? Lenke til kommentar
bbruvoll Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Kjører xp, med alle oppgraderinger... Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Mulig fordi du har instalert noen codecs som den ikke liker. Tipper på at du har installert den nyeste versjonen av NIMO-code packen? Har hatt mye problemer med dette selv. Får å få WMP til å i det hele tatt fungere igjen måtte jeg reinstallere Windows. Prøv å spill av filmen med WinAmp3.. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hmm slikt er ulovlig... det er sikkert noe med codekene dine Lenke til kommentar
Nerd_fx Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Har hatt samme problem med flere filmer. Jeg løser det med å installere windvd og deretter reinstallere mediaplayer 9 prøv det Lenke til kommentar
kommers Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 jeg hadde også problemer med nyeste versjon av Nimo codec pack. Fiksa det med å avinstallere Nimo og skaffe de codec'ene jeg trengte separat. Lenke til kommentar
bbruvoll Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg kan ikke huske å ha installert nimo, hentet den siste divx pro codec'en. Prøvde å spille filmen i winamp3, fikk kun lyd... Det er første gangen jeg henter en film i dette formatet (svcd)... Var på divxmovies.com og hentet alle codecene som er der, fikk beskjed om at det var nyere codecs installert, og om jeg ville installere eldre codecs en de som er installert, svarte nei, så da har jeg vel egentlig ikke installert de codecene? Hentet også en film i xvid format i går kveld, hvordan spiller jeg den, eller konverterer den til et annet format? (codecs meg her og codecs meg der) Lenke til kommentar
Nerd_fx Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Xvid: se under start--> programmer om du har en mappe som heter Xvid. Se etter et program som heter AviC (Four CC changer). Blir installert med nimo codec pack tror jeg. Åpne xvid filen der og forandre begge feltene ifra xvid til divx Lenke til kommentar
kommers Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 xvid bruker egen codec (er et open source alternativ til divx): http://www.xvid.org/ ps: skaff deg forresten programmet Gspot, det fikser biffen. les mer her: www.headbands.com/gspot/ Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Altså.. her er det snakk om svcd. Prøv PowerDVD etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå