addp Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Heisann Jeg har et problem når jeg skal kjøpe World Of Warcraft. Jeg vet ikke om det er skjermkortet, men jeg går utifra det siden det er bilde/skjermen det går utover. Det som skjer når jeg går innpå WoW så blir skjermen svart og hvit og begynner å flamre. Dette skjer noen ganger med en gang jeg kjører wow og andre ganger når jeg har kjørt wow en stund. Skjermkortet har da to strømkabler i seg fra en 700w+ strømforsyning. Hva kan være årsaken til dette? Wow diskene mine er jo ikke kompetable for Vista, men jeg har jo greid å kjøre det, men kan dette være problemet? OPPDATERING: Har nå settet inn en vifte som blåser rett på skjermkortet. I følge Catalyst Control Centre så ligger skjermkortet mitt på 75-77 grader. Dette er jo forferdelig mye? Takk på forhånd. - mvh, Martin Endret 12. juli 2008 av addp Lenke til kommentar
Kosedyret Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det var da voldsomt varm da. :S Kan godt ha noe med det å gjøre. At skjermkortet ditt rett og slett ikke tåler det det blir presset til. Lenke til kommentar
addp Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Når dette skjer så blir skjermen vandlig igjen etter 10 sekunder og det står noe slikt som dette: "Display driver sluttet å virke, men blir gjennomrettet" Også blir skjermen normal igjen.. Lenke til kommentar
addp Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Her er et bilde som kommer opp etter skjermen har "freeket". Noen som vet hva det kan være? Endret 23. juli 2008 av addp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå