Skreeth Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg hadde tenkt og lage meg en fanbus og stakk inn www.microplex.no jeg så på bryterene de hadde. Det sto ikke noe særli info om dem, så jeg sendte inn en support mail der jeg lurte på vilke funksjoner de hadde,men jeg hakke fått noe svar... Vet noen hvilke funksjoner de har????? Min fanbus skal ha 3 stadie brytere ON/OFF/ON 12v på ene og 7 v på andre På forhånd Tusen Takk! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 kjøp på Elfa.se du! =) mye bedre der !D::D Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 takker canabis kanskje jeg gjør det men vet du hvilke av de bryterene jeg trenger ? sjønner liksom ikke alt som står der Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Skal du bruke de bryterne der, så kjøp dem på Biltema. Koster 10 kroner der, og er akkurat de samme (og ett par flere), har kjøpt noen selv. Lysene i disse bryterne skal vist være helt elendig, så skal du ha ordentlig kvalitet kjøper du på Elfa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå