Tommy- Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 kan man ha google ads og tradedoubler som reklame på siden sin? eller er det ulovelig? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Du får vel lese avtalen som inngås med hver av disse reklametjenestene. Om de gjør seg selv eksklusive så vil det være kontraktsbrudd å ha andre reklametjenester på siden. Lenke til kommentar
Tommy- Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 ok, så de kan ikke anmedle eller saksøke meg da`? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Leste du innlegget til Rexinor..? Lenke til kommentar
Tommy- Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 han skrev så vil det være kontraktsbrudd å ha andre reklametjenester på siden. så dremed lurte jeg på om man kunne bli anmeldt eller saksøkt hvis man bryter kontrakten? kan noen svare Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 han skrev så vil det være kontraktsbrudd å ha andre reklametjenester på siden.så dremed lurte jeg på om man kunne bli anmeldt eller saksøkt hvis man bryter kontrakten? kan noen svare Dette står helt tydelig i kontraktene til de enkelte reklameformidlerne. Les dem. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Herregud, les betingelsene for Google Ads og Tradedoubler da. Hvis det er brudd på betingelsene skjer det sikkert ikke mer enn at du ikke får noen penger for å reklamere for dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå