Gå til innhold

Jack Russel Terrier - erfaringer? :)

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med Jack Russel Terrier? Syns de er UTROLIG SKJØNNE, og vurderer og skaffe meg en =) Er det vanskelig å dressere de? Pris? Hvor lenge lever de? Hvordan fungerer de med katter og evt barn? Noen egenskaper som er viktige å vite om?

Setter pris på svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rasen har jo eksplodert i popularitet, det er en veldig søt og liten hund. Men dessverre, så er de ikke like søte inni alle sammen, hehe. Av det jeg har lest og blitt fortalt så kan de være veldig strie, harde og selvstendige.

Ja, jeg har fått mer og mer inntrykk av det jeg også.. at de er veldig vanskelig å ha med å gjøre. Hvertfall hvis jeg ikke skal drive med agility eller jakt.. Så jeg får finne meg en annen rase :) Er jo nok å velge mellom. Vil jo hundens beste, så er viktig at jeg finner den rasen som passer for meg:)

Takk for hjelp alle sammen :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser du allerede har fått noen svar. Av det jeg har hørt om denne rasen, så skal den være utrolig krevende. Den lager masse lyd og kan være litt vanskelig å få kontroll på om man ikke er helt sikker på hva man gjør.

Ellers så er jeg enig i at det virker som en herlig rase å se på. Vurderte en slik selv, men slo det fra meg.

Lenke til kommentar
Hunden min ble angrepet av en Jack Russel Terrier, så jeg er ikke spesielt fan av de.
Kjedelig. :( Men det kan jo skje alle raser. Min JRT ble angrepet av to rotweilere. Men JRTer er som veldig mange småhunder; tror de er store og derfor er frampå.
Lenke til kommentar
Hunden min ble angrepet av en Jack Russel Terrier, så jeg er ikke spesielt fan av de.
Kjedelig. :( Men det kan jo skje alle raser. Min JRT ble angrepet av to rotweilere. Men JRTer er som veldig mange småhunder; tror de er store og derfor er frampå.

Så sant så sant. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...