Gå til innhold

Posten er elendig

Anbefalte innlegg

Vil bare informere om at posten i Norge er elendig, noe dere sikkert har erfart selv men jeg må bare få ut litt sinne. Bestilte en pakka fra komplett.no sist søndag og hadde regnet med og få den innen 5 dager, noe de har greid hver gang jeg har bestilt. Men her sitter jeg, lørdag, og fortsatt ingen pakke. Har ikke posten AS hørt om fly?

Har hørt noe om at til neste år skal posten få en konkurrent, stemmer dette? Hvis ja er jeg ferdig med posten etter at nyttårshilsene er sendt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går ut ifra at han har sporingsnummer, så han vet når Komplett leverte inn pakken...

Enkelte ganger tar ting bare litt lenger tid enn andre, sånn er det bare.

Skolen din regner med at du kommer presis hver dag den også, men før eller siden må du bare komme litt senere, ikke sant?

Posten er jo ikke nødvendigvis elendig, de er de eneste som gidder å flytte en pakke helt fra komplett og opp til deg ;)

Lenke til kommentar
Går ut ifra at han har sporingsnummer, så han vet når Komplett leverte inn pakken...

Enkelte ganger tar ting bare litt lenger tid enn andre, sånn er det bare.

Skolen din regner med at du kommer presis hver dag den også, men før eller siden må du bare komme litt senere, ikke sant?

Posten er jo ikke nødvendigvis elendig, de er de eneste som gidder å flytte en pakke helt fra komplett og opp til deg ;)

Jo sant det da.

Angående skolen tror jeg de blir mer overrasket om jeg faktisk kommer presis en dag :p

Lenke til kommentar
Har ikke posten AS hørt om fly?

Har hørt noe om at til neste år skal posten få en konkurrent, stemmer dette? Hvis ja er jeg ferdig med posten etter at nyttårshilsene er sendt.

Joda, Posten har hørt om fly, men hvis alle pakkene her i landet skulle fraktes med fly så vil jeg tro at flyplassene her til lands ville måtte bygge ut. Du får bestille ekspress-pakke neste gang, da går pakken din med fly :)

Posten har konkurrenter på alt av sendinger over 50gram hvis jeg ikke husker helt feil så du må gjerne benytte et annet selskap.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei. 28.Februar i år, sendte jeg en søknad til en privatskole (Tryggheim Vidergående Skole) i posten. (Søknadsfristen var 1.Mars) 25 April får jeg denne mailen av administrasjonslederen på skolen:

Hei!

Vi har i dag mottatt din søknad om elevplass datert 28.02 (!!). Vi har

for tiden helt fullt i de kursene du har søkt, men vi registrerer deg og

vurderer søknaden etter hvert som det måtte bli noe ledig.

Med vennlig hilsen

Sveinung Kjosavik

Administrasjonsleder

Tryggheim skular

Tlf 51 79 80 60

Jeg snakka med skolen, og fikk vite at det samme hadde skjedd 18 andre elever ved andre skoler, som søkte på samme skolen som meg. Søknadene til de 18, og min, kom frem 25.April. Da var kursene allerede tatt til de andre. Så nå er jeg på ventelista, sammen med de andre 18. Hadde det ikke vært for posten, som rota bort søknadene, så hadde jeg kommet inn, var beskjeden jeg fikk av Tryggheim, da jeg har et rimelig høyt snitt. (Skolen var nr.1 på lista mi på Vigo.no)

"Noen er mer opptatte av å levere enn andre" - Nja....! :p

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...