Oxygen 07-12 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Har X800Pro som av og til kan bråke når jeg starter maskinen. Det bør jo strengt tatt være unødvendig å kjøre vifta når kortet ikke en gang er varmt. Finnes det per i dag moderne topp kort som kjører idle når kortet ikke er varmt eller må jeg belage meg på bråk uansett kort jeg velger? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Du kan jo bytte du kjøleren med en ny, da vil du både få mindre støv og bedre kjøling. De koster heller ikke så utrolig mye Zalman VF700-Cu Den satte jeg på mitt gamle X800XT skjermkort. Angrer ikke et sekund. Stille og rolig, og gjorde en bra kjøle jobb Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Har X800Pro som av og til kan bråke når jeg starter maskinen. Det bør jo strengt tatt være unødvendig å kjøre vifta når kortet ikke en gang er varmt. Finnes det per i dag moderne topp kort som kjører idle når kortet ikke er varmt eller må jeg belage meg på bråk uansett kort jeg velger? Ta kontroll på vifta med rivatuner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå