Gå til innhold

Japanorama inntar den vestlige verden

Anbefalte innlegg

Som de aller fleste sikkert har fått med seg så skal de japanske tv-konseptene "Brain Wall" og "Silent Library" innta norske TV-skjermer i nær fremtid.

VG.no - Ylvis hiver seg på japansk TV-trend

1214722442607_18.jpg

Men, vi kan allerede nå hygge oss med at amerikanerne allerede har begynt å vise frem konsepter tuftet på japanske TV-tradisjoner. Vi har blant annet;

Wipeout

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

og

I Survived a Japanese Game Show

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Er det noen flere der ute? Jeg for en elsker japanske TV-programmer da de så til de grader bryter med norske og vestlige TV-tradisjoner.

Det er uansett liten tvil om at vi kan takke Youtube for denne eksplosjonen i japansk crazyhumor her i vesten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Japanerne er noen merkelige skruer, og en del av det de har å komme med er ganske morsomt og annerledes, men jeg vil ALDRI, ALDRI, ALDRI tilgi dem for den "moderne" animetrenden. Jeg blir rett og slett sinna når jeg ser den. Like sinna som jeg blir på programmer som Big Brother, eller 8 timers direkteoverføring av impotente dopinghuer på Tour De France på TV2.

Silent Library ser jo faktisk ganske morsomt ut... Japanese Fear Factor/Jackass with a twist lol

Endret av anonymouse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...