LarsP Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Som de aller fleste sikkert har fått med seg så skal de japanske tv-konseptene "Brain Wall" og "Silent Library" innta norske TV-skjermer i nær fremtid. VG.no - Ylvis hiver seg på japansk TV-trend Men, vi kan allerede nå hygge oss med at amerikanerne allerede har begynt å vise frem konsepter tuftet på japanske TV-tradisjoner. Vi har blant annet; Wipeout Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Se filmen hos Youtube og I Survived a Japanese Game Show Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Se filmen hos Youtube Er det noen flere der ute? Jeg for en elsker japanske TV-programmer da de så til de grader bryter med norske og vestlige TV-tradisjoner. Det er uansett liten tvil om at vi kan takke Youtube for denne eksplosjonen i japansk crazyhumor her i vesten. Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Japanerne er noen merkelige skruer, og en del av det de har å komme med er ganske morsomt og annerledes, men jeg vil ALDRI, ALDRI, ALDRI tilgi dem for den "moderne" animetrenden. Jeg blir rett og slett sinna når jeg ser den. Like sinna som jeg blir på programmer som Big Brother, eller 8 timers direkteoverføring av impotente dopinghuer på Tour De France på TV2. Silent Library ser jo faktisk ganske morsomt ut... Japanese Fear Factor/Jackass with a twist lol Endret 14. juli 2008 av anonymouse Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Så vi får snart se griser som slikker på nakne damer o.l? Jeg tror japansk tv får holde seg i japan... Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg tror japansk tv får holde seg i japan... Se Human Tetris og Silent Library som ligger på Youtube osv. først De er sære og de har mye rart for seg, men akkurat disse to var ganske morsomme til tider Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Takk for Wipeout tipset! Jeg følger allerede med på I Survived a Japanese Game Show, men det er ikke så sprøtt som jeg håpet på. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg lo kraftig godt av Wipeout, men jeg tar tilbake at I Survived A Japanese Game Show ikke er sprøtt nok Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Japanske gameshows er jo bare helt ville. Kult at de blir produsert i norsk utgave, ønsker gjerne de andre konseptene velkommen også. Endret 18. juli 2008 av Smirnoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå