Ardie Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Jeg har et med kombinasjonen Nero 5.5 og Liteon 24x10x40 brenneren. Problemet er at jeg klarer ikke å brenne i "Disc At Once" mode, som fører til at jeg ikke kan overburn. Boksene "Determine Max speed", "simulation", og write method under "burn" er disable, slik at jeg ikke får valgt dem! :sad: Jeg har prøvd å installere andre aspi-driveren, installert Win XP på nytt igjen, andre versjoner av Nero. Noen som vet hvordan jeg skal kunne enable disse boksene? Mine andre komponenter er: Abit KT7A Raid TBird 1.4 (ikke overklokket) 512 MB Asus Geforce2MX 40GB og 80GB Maxtor D740X Hercules Fortissimo II Trust 10MBit nettverkskort Samsung 10X DVD Lite-On LTR24102B Pinnacle PCTV Lenke til kommentar
jason Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Har du kjørt Windows update? Der er en oppdatering som tar for seg dette med xp og nero. Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 13. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2002 Quote: On 2002-01-13 21:50, jason skrev:Har du kjørt Windows update? Der er en oppdatering som tar for seg dette med xp og nero. Jeg har kjørt Windows Update og har installert alle de nødvendige updatene. Det hjelper ikke. :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå