Programvare Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Når jeg skriver til folk i Pidgin og limer inn noe (f.eks link, liten text osv) så blir skriften min bold. Jeg kan bare trykke ctrl+b for å få den vanlig igjen, men det er så utrolig irriterende. Har leita gjennom alt av innstillinger og testa ut, men finner ingen lösning. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Det er ikke verre enn å fjerne formateringen, skulle vel ikke være store problemet? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Det er ikke verre enn å fjerne formateringen, skulle vel ikke være store problemet? Forsto ikke helt. Kan du forklare litt närmere? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Når du limer inn en tekst som endrer formateringen i ruta så kan du høyreklikke i ruta og velge fjern formatering, mulig det er det samme som ctrl+b. Det må gjøres hver gang, men jeg ser ikke på det som noe stort problem. Er forresten flere som har "problemet", se om du finner en løsning her. Endret 12. juli 2008 av hernil Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Det er utrolig irriterende for meg ettersom jeg ofte prater med kompiser om de samme tingene og ikke gidder å skrive alt på nytt hele tiden. I tillegg linker jeg utrolig mye og ofte, så jeg vil gjerne se dette problemet fikset Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Du har ikke på "bold" under Tools - Preferences - Conversations? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Nei, det gjør jeg ikke. Endret 8. august 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Patience Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 *** Fjernet forsøk på kapring av tråd. Vennligst opprett ny tråd for nye emner. *** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå