Yan Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Bygger nå min første pc og kommer til å bestille a7n8x deluxe og xp2100+ neste uke. Noen gode råd angående vifte og hvor jeg bestiller dette til en bra pris. Kommer ikke til å overklokke allverden og vil ha en effektiv vifte som ikke bråker for mye. Hva ellers trenger jeg - hvilken kjølepasta - ellers noe jeg bør vite? Takker for alle gode råd Mvh Jan Egil Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Silent Twin er fin hvis du vil ha det lydløst.. Artic Silver 3 fungerer vel også meget bra som pasta.. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Mist Silent Twin og Artic Silver 3 kjølepasta. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 pass på å få en tbred da, ikke en palomino, tbred-b er bedre en a til oc. tbred er kjøligere enn pal derfor velger du det Lenke til kommentar
Yan Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Noen som vil anbefale boxed xp2100+, hva er fordelen med det, noen som har erfaring med denne Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Det er bare tull å kjøpe boxed. Hvis du har lite penger, er det et greit valg. Men husk at de kjøler ikke så bra, og bråker så inn i #¤%¤. Lenke til kommentar
Stampsuv Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 hva betyr det at en prosessor er boxed? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 at du får med en teit vifte som som oftest bråker mye. og litt papirer, osv. Er bare tull, kjøp heller en BULK (da får du kun prosessoren, og da mener jeg KUN) Mvh. Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå