sturla72 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Mitt to år gamle s-939 baserte hovedkort (ASUS A8N deluxe) har tatt kvelden. Chipset har "brent opp", mer eller mindre. Og ingen butikker fører dette lenger. Noen som vet hvor jeg kan få tak i et HK med 939 socket? Eller noen som har et brukt liggende de kunne tenke seg å selge? Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 PrisguideKan ikke garrantere at de kan levere varen, det får du sjekke selv. Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg har et Asus A8N SLI Premium liggende. Betaler du frakten skal du få det av meg. Send meg en PM med navn og adr. Lenke til kommentar
sturla72 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 PrisguideKan ikke garrantere at de kan levere varen, det får du sjekke selv. Joda, har jo selvfølgelig kikka der. Det finnes et par som visstnok skal tilby slike kort. Men går man inn for å bestille, så ser man at det ikke er mulig. Ingen har disse kortene! Greit at det går fort i denne data verdenen, men detta var jo litt surt. Hvis det var slik med reservedeler til biler, tror jeg folk hadde reagert. Om du skjønner. Men det jeg lurer på er om det er noen der ute som har et slikt kort, som de er villige til å selge meg privat. Brukt, altså. Lite sannsynlig kanskje. Men dette er siste halmstrå. I verste fall må jeg kjøpe nytt hk, cpu og ram. Og det blir fort 3000 kroner for noe som er verd å investere i. Jeg klarer meg greit med det jeg har, og trenger derfor bare å få nytt hk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå