Crysis Fan Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 hei jeg søker etter en bf2 clan som ikke er proffesjonell og lurer på om jeg kan bli med er 14 år og har nesten nettopp begynt å spille det. heter jmk47 på bf2 så det er bare å se statsene Lenke til kommentar
Kaizerlol Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 siden du er såpass nybegynner kan du nok ikke joine min klan, men jeg vil gjerne spille med deg og dele mine erfaringer for å gjøre deg bedre har du x-fire? hvis ikke last det ned her: www.xfire.com, lag en bruker og add meg. brukernavnet mitt er sopaman og på battlefield 2 heter jeg chaizer. Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 ok men ikke nå Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Kanskje spille mer enn 10 timer før man begynner å søke klan? Du har jo spilt 0 sekunder på de fleste maps -.- Og du har blitt kicket ganske mange ganger. Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) spiler mest på tv2 gulf of oman og anngående kick så er det mest på sandbox Edit: glemte å si at jeg ikke spiller det så mye pga jeg har CoD4 og crysis Endret 15. juli 2008 av BattleField Gamer Lenke til kommentar
Kaizerlol Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 som martyr sa, så burde du spille mer aktivt i det minste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå