Amento Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det er et hint folkens! U are not suppose to play! Men seriøst, som folk sier, tror det kan hjelpe med lyst rom og frisk luft. Og drikk mye vann! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hehe, har samme problemet som deg med Halflife2... spesiellt båtkjøringen i det spillet gjør meg helt sykt dårlig. Samme her. Spiller det nå, og blir helt gærn i huet av den båten.. Grattis med seier idag, om du er samme fyr som på vgd.. Håper dere taper på onsdag, sånn at vi kan komme tilbake i serieledelsen neste mandag :!: Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det har skjedd en gang med meg. Da spilte jeg Super Mario Galaxy. Måtte legge fra meg spillet. Men for å være ærlig så var jeg super fyllesyk den dagen og det var nok på grunn av dette at jeg ble kvalm. Har aldri skjedd andre ganger når jeg har spilt SMG. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Tihi, hjalp vel ikke nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå