daniel_984 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Men for helv*te! Jeg er da fra Pangsbotn utenfor Kjosviik, og jeg går da VITTERLIG I STRAUSS OG HUMMØR AV NORGE!! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg klarte å kjøre startmotoren i gir og slippe kjøtsjen for tidlig da jeg stjal mammas bil! 1338! Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg klarte å kjøre startmotoren i gir og slippe kjøtsjen for tidlig da jeg stjal mammas bil! 1338! hæ?? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Startmotor (En elektrisk motor på omtrentlig 0,5-1hk, som starter motoren når du vrir om nøkkelen) + bil i 1st gir (Gir er når motoren er i drevet med hjulene), Jeg vri om (Snurre) nøkkelen imens jeg er i gir (Les: Gir), bilen bevege seg fysisk fremover med startmotor. (les: startmotor) Endret 4. august 2008 av Bob92 Lenke til kommentar
Jamsan Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Startmotor (En elektrisk motor på omtrentlig 0,5-1hk, som starter motoren når du vrir om nøkkelen) + bil i 1st gir (Gir er når motoren er i drevet med hjulene), Jeg vri om (Snurre) nøkkelen imens jeg er i gir (Les: Gir), bilen bevege seg fysisk fremover med startmotor. (les: startmotor) hæ??? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Uff, bil-låning før 18 har jeg bare prøvd meg på en gang, og det var så nervepirrende at det ble med en kjapp runde rundt kvartalet. Selvsagt uten skader, jeg har da skills. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Nærmeste jeg har vært til å ripe opp bil eller liknende var når jeg kjørte bilen min litt inni busken(kom atti på sida av bilen). Ble masse stygge små riper:( Da jeg var 3 satte jeg bilen i fri og trillet den inn i garasjen (er litt nedoverbakke) og knuste et glassmøbel! Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 bare et glassmøbel? en jeg kjenner satte bilen i fri (han var 4 år) og bilen trillet MELLOM to andre biler Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 jes, resten av familien reiste på ferie i dag, så jeg så den gyldne mulighet til å få kjørt litt Det endte selvsagt med at jeg klarte å rygge i en mur Hehe, du kræsja fatterns bil? Og dette er et gledesutbrudd? Dette innlegget minner meg om en film jeg så på internett... Far og sønn skal ut og øvelseskjøre. Stolt og henrykt gir far sønnen sin nøklene, og sier at han kan få kjøre bilen ut av garasjen. Men sønnen setter heller bilen i revers, og kjører bilen gjennom garasjeveggen og deretter gjennom hageskuret:P Er mange år siden jeg så denne snutten, og det er nok flere snutter som ligner Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 HAHAHA.. Hvordan bil og hvordan tok han det? Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Siden ikke trådstarter har gitt tegn til liv på over en måned, så ble han nok drept. Ikke kjør bilen til pappa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå