Gå til innhold

Krasjet min fars bil :D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Startmotor (En elektrisk motor på omtrentlig 0,5-1hk, som starter motoren når du vrir om nøkkelen) + bil i 1st gir (Gir er når motoren er i drevet med hjulene), Jeg vri om (Snurre) nøkkelen imens jeg er i gir (Les: Gir), bilen bevege seg fysisk fremover med startmotor. (les: startmotor)

Endret av Bob92
Lenke til kommentar
Startmotor (En elektrisk motor på omtrentlig 0,5-1hk, som starter motoren når du vrir om nøkkelen) + bil i 1st gir (Gir er når motoren er i drevet med hjulene), Jeg vri om (Snurre) nøkkelen imens jeg er i gir (Les: Gir), bilen bevege seg fysisk fremover med startmotor. (les: startmotor)

hæ???

Lenke til kommentar
Nærmeste jeg har vært til å ripe opp bil eller liknende var når jeg kjørte bilen min litt inni busken(kom atti på sida av bilen). Ble masse stygge små riper:(

Da jeg var 3 satte jeg bilen i fri og trillet den inn i garasjen (er litt nedoverbakke) og knuste et glassmøbel! :D

Lenke til kommentar
jes, resten av familien reiste på ferie i dag, så jeg så den gyldne mulighet til å få kjørt litt :dribble:

Det endte selvsagt med at jeg klarte å rygge i en mur :hmm:

Hehe, du kræsja fatterns bil? Og dette er et gledesutbrudd? :p

Dette innlegget minner meg om en film jeg så på internett...

Far og sønn skal ut og øvelseskjøre. Stolt og henrykt gir far sønnen sin nøklene, og sier at han kan få kjøre bilen ut av garasjen. Men sønnen setter heller bilen i revers, og kjører bilen gjennom garasjeveggen og deretter gjennom hageskuret:P Er mange år siden jeg så denne snutten, og det er nok flere snutter som ligner

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...