Gå til innhold

Krasjet min fars bil :D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du lappen da? Litt værre å fortelle om du ikke har den:p

Husker en kompis av meg var smart, stjal bilen til foreldrene i fylla når vi var på fest hos han. Endte med at han glemte nøklene og en tulling lånte bilen og kræsja, skadene kom på bortimot 50 tusen, litt av konstnadene var dog pga han reiv ned noen busker og en garasje litt borti gata. jaja man lærer av sine feil :p

Kan også nevne at han som kræsja ikke hadde lappen, men han slapp heldigvis utsettelse.

Lenke til kommentar
Jeg lånte bilen til muttern ganske ofte for å :ninja: ligge sidelengs på snøen.

Hver gang var den siste sa jeg xD Menmen, ut i grøfta et par ganger ble det, og inn i autovernet en gang.. -____-

Ja for du er skikkelig tøff og smart - kjører gris på veien ... hvor smart kan man være?

Lenke til kommentar
Jeg lånte bilen til muttern ganske ofte for å :ninja: ligge sidelengs på snøen.

Hver gang var den siste sa jeg xD Menmen, ut i grøfta et par ganger ble det, og inn i autovernet en gang.. -____-

Ja for du er skikkelig tøff og smart - kjører gris på veien ... hvor smart kan man være?

snøen

Lenke til kommentar
Rygga pappa sin bil inn i noen markisedeler en gang :p Stolte litt for mye på ryggekamerae.

Har faren din ryggekamera?

Hvor er du fra, Bærum?

Er da mange biler som kommer med dette nå, uten at prisen er så stiv at man ikke eier/leaser en bare fordi man bor i bærum("er rik")

Lenke til kommentar
Hva med å kjøre kuk på tomme parkeringsplasser eller noe slikt? Sparer masse penger på det :)

Ikke så sikker på det. Man kan fort få bøter og eller miste lappen på leke seg på tomme parkeringsplasser..

Så vær forsiktig!

Lenke til kommentar
Æææ har du sko til 500 kroner? :O Du må være fra BæÆrum!

Lurer på hvor jeg kommer fra da... Kongens slott? :p

Hva med å kjøre kuk på tomme parkeringsplasser eller noe slikt? Sparer masse penger på det :)

Ikke så sikker på det. Man kan fort få bøter og eller miste lappen på leke seg på tomme parkeringsplasser..

Så vær forsiktig!

Jaja, men bedre enn å risikere andres liv. I tillegg er det ikke noe autovern der, så man slipper å mose bilen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...