-Perry- Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Kom innom den ofisielle zippo-netshopen og lurte på et par ting. Men det jeg lurer på er om noen har priser på frakt på 1 eller 2 lightere eller erfaringer derifra. Siden Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 jeg vet ihvertfall at dvd'ene jeg bestiller fra amazon, som jeg vil ha i løpet av en uke, koster meg 50 spenn i frakt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) U.S. shippingWe are happy to ship to addresses within the United States. If you are outside of the U.S., please visit Zippo.com for product information and authorized Zippo retailers in your country. We can ship to Alaska, Hawaii, U.S. Territories, P.O. Boxes and APO/FPO addresses using the Standard Shipping and Handling method only. Endret 12. juli 2008 av MrLee Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 nå fikk jeg lyst til å bestille meg en fet lighter, men jeg vet det vil bli slitsomt når alle vil se og klå på den.. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Det irriterte meg,for teknikmagasinet skal ha 269 for en plain sølv en(ikke ekte sølv) og topsecret.no skal ha en formue i frakt vis jeg forsto det riktig Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 det skal koste litt for skikkelige greier. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 det skal koste litt for skikkelige greier. ja men de fåra verra grenser,plain lighter som koster 119 kr på nett. Lenke til kommentar
leietakerbombom Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Kjøpte min Zippo på Ebay av en koselig selger. 10 USD for Zippoen og 5 dollar i frakt. Orginal Zippo. Mange billige Zippoer ute på Ebay og lignende. Bare sjekk at selgeren har gode tilbakemeldinger først, så skal nok alt gå bra. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) For å være ærlig tror jeg heller jeg ville hatt en "vintage" Zippo fra eBay enn en ny en. En litt spesiell, med litt preg av "livet" Billige er de også Endret 31. juli 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå