Lypsyls Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Jeg ville tenkt "Faen for en fyr !!" Og så ville jeg stokke Med det betyr jo ikke at man er homofil da EDIT: Jeg ville sikkert også meid han ned visst jeg hadde kommet til og tenke på det EDIT: Jeg syns det er normalt og ha homofile i samfunnet, men når det kommer til meg så går det for langt synes nu jeg Endret 26. desember 2008 av arcticcat Lenke til kommentar
per_andre Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ja da er du homofil mener nå jeg! Mvh: pera Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvis du ellers holder deg til damer, og gjør dette med en kompis på si, er du bifil. Hvis sex med damer overhodet ikke interesserer deg, er du homofil. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) "The sin is not in the act, the sin is not in the act!" Du må ikke være hetero for å ta på en jente, du må ikke være hetero for å ha sex med en jente, du må ikke være hetero for å like å ha sex med en jente, du må ikke være hetero for å like å gjenta noe du synes er godt, men du må være hetero for å føle seksuell tiltrekning til en jente. (Gjelder for gutter). Gjelder tilsvarende: Du må ikke være homo for å ta på en gutt, du må ikke være homo for å ha sex med en gutt, du må ikke være homo for å like å ha sex med en gutt, du må ikke være homo for å like å gjenta noe du synes er godt, men du må være homo for å føle seksuell tiltrekning til en gutt. Det er ikke sånn at heterofile gutter har en fysisk sperre som hindrer dem i å ta på hverandre! Homofile gutter har ingen fysiske sperrer som hindrer dem i å ta på jenter! Seksuell tiltrekning er ingen fysisk nødvendighet for at seksuell nytelse kan finne sted. Mange mennesker vil nok ikke klare å gjennomføre noe seksuelt med et menneske de ikke er seksuelt tiltrukket av, men mange mennesker har null problemer med dette. Det skal faen ikke være tvil etter side opp og side ned med diskusjon om dette! Endret 4. januar 2009 av Yoshi Lenke til kommentar
Coleridge Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Det skal faen ikke være tvil etter side opp og side ned med diskusjon om dette! Enig, det burde ikke det, men enkelte brukere av dette forumet har tydeligvis vansker med å lese hele tråder. Er ellers enig i det du har skrevet i denne tråden. Edit: Klønete formulering Endret 4. januar 2009 av Coleridge Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Jeg vet nå ikke helt. Jeg har flere ganger kysset med gutter, på fest for show, men føler ingen - whatsoever - tiltrekning til gutter hverken seksuelt eller følelsesmessig. Er forsåvidt jævla lei dette med at alle skal være bifile. Enten undertrykking av følelser eller så har du dem ikke. Eller så blir ikke de følelsene vekket ved kyss, som er en følelsesmessig form for kjærtegn, ikke seksuelt. Hadde du satt i gang å gagga på pikken til kompisen din, tror jeg nok, du før eller siden hadde fått oppovertiss, om du ikke streva imot med alt i kroppen din. Endret 4. januar 2009 av Frohman Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ronker du eller suger du en "kompis" kan du ikke vær helt 100% hetro. Det går bare ikke... Selv om dama mi sitter her og brøler "hallo det er 2009, klart man kan vær hetro selv om man suger en kompis." Er det bare meg som sitter igjen med en "WOOOT?!?" følelse etter den linja der ? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 I frykt for å gjenta meg selv for sånn tusende gang på dette forumet: Legning setter ingen fysiske sperrer overhodet. Prøv å snu spørsmålet; Er man heterofil om man knuller en jente? Det er litt lettere å svare nei på det, er det ikke? Poenget er det samme, seksuell legning setter ikke opp noen fysiske sperrer som hindrer deg i å røre andre av samme kjønn. Noen har psykiske sperrer som hindrer dem i å greie å gjennomføre det, men det er frekt av dem å ta utgangspunkt i seg selv når de påstår at ingen andre kan greie det og likevel være 100 % heterofile. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ronker du eller suger du en "kompis" kan du ikke vær helt 100% hetro. Det går bare ikke... Selv om dama mi sitter her og brøler "hallo det er 2009, klart man kan vær hetro selv om man suger en kompis." Er det bare meg som sitter igjen med en "WOOOT?!?" følelse etter den linja der ? Det er ikke bare deg, nei. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Suger man kompisen uten å ha noen glede av det så er man jaggu en god kompis, tenner man på det og får ereksjon er man i det minste bi. Tar forbehold om alder, er man veldig ung så er grensene mer flytende. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg mener at om man gjør noe sånt i ung alder, kan det være rent for eksperimenteringen sin skyld. Om man tenner på det, kan det være man tenner på det "ulovlige" og mest sannsynlig hemmelige med situasjonen. Ettersom man i dagens samfunn er heterofil før det motsatte er bevist så vil jo alle unge gutter være hetero før de gir tegn på det motsatte. Åpne homofile fins det svært få av i 16 og nedover alderen. Derfor tror jeg at om to tilsynelatende heterofile gutter skulle runke/suge hverandre, kan det være at begge vil synes det er veldig gøy, men ikke nødvendigvis pga de tenner på hverandre - men pga det er så unormalt og pirrende kinda. Ellers er faktisk definisjonen av homofili å li tiltrukket av det samme kjønn, så jeg vet sannelig ikke hvor den usynlige grensen går. Om man liker å suge kuk, vil det si at man tenner på det samme kjønn? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Blir jo skadet av å sitte å lese på Seksualitets forumet Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hadde en kamerat spurt meg det på en seriøs måte hadde jeg ledd av han. Hadde ikke klart å holdt meg da gitt :x. Lenke til kommentar
probin Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 trur det er opp til hver enkelt jeg... om DU selv føler at du er homo når du tar på kameraten din.. så er du vel homo? om ikke, så er du ikke. men... om kameraten din kom til deg og spurte om han kunne runke deg, og så blir du sur for det? da er du ikke en god kamerat. en god kamerat skal støtte. han spurte bare :/ --- skulle egentlig ønske jeg var homo.. er så mye lettere å finne en gutt med samme intresse enn jenter. thats for SURE! Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 når man er i en viss alder kan en for føle trang og lyst til slikt. jeg syntes det og runke med en kompis er på på lovlige grensen men om man begynner og runke hverandre og SUGE :O ? betyr ikke nødvendigvis at "du" er Gay men "det" er Gay uten tvil.(min mening) Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ja og nei. Du kan være hetero, bare nysgjerrig. Og uansett, hva spiller det for rolle? Hetero, homo, bi, who cares. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Sier jeg og, hva har det å si? Du runker og suger en kompis, og da har du runka og sugd en kompis. Det defininerer deg ikke som person over hodet. TLDR: Hvem faen bryr seg? Lenke til kommentar
Gjest gutt16_bergen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Synes det hadde vært litt gøy jeg, om en venn kom og spurte om jeg ville prøve noe sånt. Godt mulig jeg hadde blitt med på det Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg mener at å suge eller runke en kompis hvis man er gutt er en homofil handling. Men jeg skjønner at de som gjør det ikke nødvendigvis tenner på gutter. Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg mener at å suge eller runke en kompis hvis man er gutt er en homofil handling. Men jeg skjønner at de som gjør det ikke nødvendigvis tenner på gutter. Slik jeg ser på det kan det å suge eller runke eller pule en mann/kamerat være en handling som ikke nødvendigvis er homofil. Så lenge det ikke er seksuelle følelser bak er det vel bare... en handling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg