Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eksperimentering med andre gutter

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvmotsigelse.com?

De er ikke homo, men du mener at de er homo? Skjønner hvor du vil henn, men du får da bestemme hva du mener. Homo eller ikke å suge en kompis??

Var kanskje litt kortforklart fra min side, og jeg skjønner hva du mener.

Det jeg mente var at hvis jeg f.eks hadde hørt at per sugde pål, og ikke noe mer. Altså at jeg ikke hadde hørt noe om følelser eller noe sånt så ville jeg automatisk tenkt at per var homo, og at pål var litt tvilsom..

MEn, hadde jeg hørt at per sugde pål fordi han ikke hadde fått seg noe på veldig lenge, og bare gjorde det som en tjeneste, helt følelsesløst så ville jeg ikke ha tenkt at per var homo.

De er ikke homo unless de tenner på det mener jeg. Blir du tiltrukket av andre gutter og du tenner på å suge dem så er du homo.

Skjønner! Det jeg mener også. Sorry for å gjøre det vanskelig xD

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest lolmeister

Er du hetro og prøver runke/suge med en gutt, så ville jeg kallt det enten tenårings-eksprementering eller bi-nyskjerrig. Men viss det utvikler seg til noe alvorlig, er du bifil(min mening) er det bare gutt du har lyst på etterpå er du homo, simpelt :p føl ikke skamm! :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Bi_gutt24

Det vil alltid være ulike meninger.

Men for å være litt slem med dere hetrogutter nå.

De fleste gutter, eller så å si alle gutter liker å bli sugd, men en ting skal dere huske på om det skjer. Og det er som følgende. Veldig mange jenter har som vane å kline med fyren etter de har sugd, noe som betyr dere får ettersmaken av dere selv, og igjen som betyr at dere får smake pikk.

Å vet det er ikke det samme, men dere får fremdeles smake.

så noe å tenke på, før man sier jævla kuksuger å sånt til homser og bi gutter.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har ikke lest alt, men jeg ser på det slik:

Ha sex med samme kjønn, uten følelser for partner= Homoseksuell

Ha sex med samme kjønn, med følelser for partner=Homoseksuell og Homofil

Ha sex med motsatte kjønn, uten følelser for partner=Heteroseksuell

Ha sex med motsatte kjønn, med følelser for partner=Heteroseksuell og Heterofil

Så hvis gutten det er snakk om sugde sin kompis uten å være forelsket vil jeg tyde det som at gutten er Homoseksuell eller for alt vi vet Biseksuell. Eller at han finner ut om han har en homoseksuell side.

Hva legger dere i ordet "Homo"? Homofil, homoseksuell eller begge deler?

Lenke til kommentar

ehm hvorfor man ska sette mennesker i bås, alle er multisexuelle hvis ikke andre ting spiller inn, att man er fra bibel beltet f,eks.

Hele bi greia er litt forbigått, bisexuell er visst nok sex med samme kjønn uten de følelserne bifile har som forelsker seg i samme kjønn eller motsatt, sen kan graden variere,mere keen på samme eller motsatt kjønn,whatever.

Meg er nok bi et eller annet,kjenner en del som er det samme, noen går ut med det, andre ikke,blir fort det "du er homo" stempelet av masse sneversynte mennesker, aldrig helt forstått den greia med å røre i andres sexualliv, det er opp til de 2,3,4,5 eller 6 som har sex, de utenfor har ikke med det å gjør i det hele tatt, annet enn att de prøver påtvinge andre sine sneversynte holdninger :p

(så lenge det handler om voksne,samtykkende mennesker ska andre folk bare tie still)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Bababuba_*
Hvis ikke kan det nok hende du får deg en midt i trynet når du spør, jeg hadde ivertfall blitt ganske sint hvis noen hadde spurt meg om noe sånt.

Jeg antar at du ikke er helt voksen enda? Hva er det med alle unge (og forsåvidt endel voksne) som skal reagere på homofile tilnærmelser med vold? Det er da vel bare et kompliment at noen finner deg tiltrekkende, uavhengig av kjønn du/de er. Selv så er jeg hetrofil, men har da til tider erfart at homofile har lagt an på meg, da er det bare å takke, men si at man ikke er interessert. Verre er det vel ikke?

Det ligger kanskje noe i det der med at homofobe mest sannsynlig er usikre på seg selv og føler at de må reagere veldig hardt i den "riktige" retningen for å vekke minst mulig oppmerksomhet mot seg?

Uansett så er ''homo, bifil, eller bare åpen'' et svært følsomt og betent område for de aller fleste ville jeg tro. Selv er fenomenet ganske vanlig, selv blandt de hetrofile. Det er synd at det skal fortsatt være litt tabubelagt, for det er jo bare utrolig unødvendig:)

Lenke til kommentar

Så hvis gutten det er snakk om sugde sin kompis uten å være forelsket vil jeg tyde det som at gutten er Homoseksuell eller for alt vi vet Biseksuell. Eller at han finner ut om han har en homoseksuell side.

Hva legger dere i ordet "Homo"? Homofil, homoseksuell eller begge deler?

Hva er det for en måte og selektere personer på?

Er det forskjell på å være homoseksuell og homofil? For meg er det to sider av samme sak.

Om dette hender en gang og fyren finner ut at dette ikke var noe for han, vil jeg ikke karakterisere han som homoseksuell. Jeg har ingen problemer med å forstå at han kan være både hetero og bifil.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_MSH_*

Hei.

Jeg har kysset en gutt flere ganger og vært sammen med en gutt på min alder (15). Jeg er homofil og jeg er stolt av det. Jeg begynte og se på gutter da jeg var 12-13. Jeg registrerte meg på nett forum som hadde om dette temaet (gaysir.no f.eks). Og nå synes jeg det er naturlig og like en annen gutt. Synes det er synd at folk har den fordommen om at homoer er noen jævler. Jeg synes trådstarter skal starte mykt med og spørre kompisen om han han runket mange ganger før, og hvis han nikker seg posetiv så er det bare og spørre om at han kanskje hadde hatt lyst til og bli sugd eller suge en annen gutts penis. Det er ikke så vanskligere rett og slett.

Jeg er medlem på dette forumet men jeg velger og være anonym - det er kanskje fordi homofile folk skammer seg for mye over det?!

Jaja, det er min anbefaling til trådstarter. Lykke til :)

Lenke til kommentar

Wrong, wrong, wrong! Du tenker for konservativt! Slik synden ikke ligger i legningen men i handlingen, kan man heller ikke definere en persons legning utifra personens handlinger. ;)

Lista må bli slik:

Homoseksuell = en som blir seksuelt tiltrukket utelukkende av personer av samme kjønn

Homoseksuell og homofil = en som blir seksuelt og romantisk tiltrukket utelukkende av personer av samme kjønn

Heteroseksuell = en som blir seksuelt tiltrukket utelukkende av personer av motsatt kjønn

Heteroseksuell og heterofil = en som blir seksuelt og romantisk tiltrukket utelukkende av personer av motsatt kjønn

Å bestemme legningen etter noe annet enn følelser og drifter, er helt unaturlig, synes jeg. Mange homoseksuelle menn har jo barn og har hatt lange, seksuelle forhold til kvinner fordi de har undertrykt følelsene og driftene og prøvd å leve "normalt" for så å innse at det beste er å leve ut legningen sin. Eksempler er Blomster-Finn, Per-Kristian Foss og Tor-Erling Staff.

Når vi er inne på det, kom det fram i Kinsey-undersøkelsen om amerikaneres sexliv på 50-tallet (basert på tusenvis av anonyme, dyptgående intervjuer) at hver tredje heteroseksuelle mann hadde homoseksuell erfaring. Og som jeg har diskutert og skrevet i flere lange diskusjoner på forumet her, er det nyttig å merke seg at det ikke er noen selvsagt fysisk forskjell på personer med forskjellig legning. To menn kan nyte å ha sex med hverandre, fordi det er stimulerende på et rent kroppslig plan. Selv om det så klart hjelper mye at man ønsker det og har lyst på det mentalt, er det så vidt jeg kan se ingenting i veien for at ikke også heteroseksuelle menn kan ha seksuell nytelse av hverandre. Det er ingen logiske brister i det resonnementet, så værsåsnill ikke kommenter a la "men man måååååå jo ha seksuell tenning for å greie å gjennomføre det?", for det er helt opptil hver enkelt.

Jeg tror det er en gave å makte å gi blaffen i "seksuell legning" og utforske litt, hehe.. Selv har jeg bare erfaring med gutter, men hey - jeg har et helt liv foran meg. Jeg vet jo ikke hva jeg synes er godt før jeg har prøvd? Alle forteller meg at det er herlig med en jente, men det sa jo folk om pølse med ketsjup også før jeg spydde.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...