Gjest Ikke homse Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg er gutt og jeg har hatt sex med flere gutter, allikevel så er jeg ikke forelsket i guttene. Jeg tenker heller ikke når jeg går ute: Wow han der var sexy, han vil jeg knulle. Jeg har gjort det for nytelsens skyld. Jeg ser på meg selv som hetero, ikke bi ei homo. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Fint at du er så åpen at du tør slikt da Tror ikke jeg kunne nytt å ha sex med en av samme kjønn, men det er da endelig godt at noen andre kan det Forresten, er det "unormalt" å legge merke til om andre av samme kjønn har bra kropp, rumpe etc? Jeg tenker nemlig over begge kjønn når jeg er i nærheten av andre mennesker. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Fint at du er så åpen at du tør slikt da Tror ikke jeg kunne nytt å ha sex med en av samme kjønn, men det er da endelig godt at noen andre kan det Forresten, er det "unormalt" å legge merke til om andre av samme kjønn har bra kropp, rumpe etc? Jeg tenker nemlig over begge kjønn når jeg er i nærheten av andre mennesker. Det er langt fra unormalt, jeg gjør det hvertfall. Jeg tenker at han har muskulløs og fin kropp uten at jeg blir kåt av den grunn. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg er gutt og jeg har hatt sex med flere gutter, allikevel så er jeg ikke forelsket i guttene. Er du typen som tar i mot? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Det er langt fra unormalt, jeg gjør det hvertfall.Jeg tenker at han har muskulløs og fin kropp uten at jeg blir kåt av den grunn. My thoughts excactly. Tenker f.eks "Haha se på den flate rævva der a!" eller "shit, skulle ønske jeg hadde brystmuskla hans", men aldri "skulle ønske at jeg kunne knulla på den rumpa ass". Det har faktisk aldri skjedd:P Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 japp, det blir jo noe helt annet å f.eks "ønske" seg musklene til en kar. enn å ønske å knulle karn med musklene. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Bare et lite innspill her.. Hvordan kan dere to, Manfred og Oslofreak, være så forbanna skråsikre på min alder? Jeg har ikke spesifisert min fødselsdag noe sted på dette forumet, så slike forutinntatte meninger kan dere spare meg for! Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Bare et lite innspill her.. Hvordan kan dere to, Manfred og Oslofreak, være så forbanna skråsikre på min alder? Jeg har ikke spesifisert min fødselsdag noe sted på dette forumet, så slike forutinntatte meninger kan dere spare meg for! Vel, før jeg svarte på denne innlegget så antok jeg at du var 15-18 år, mest utifra hva du skriver det og hvordan, men også fordi jeg hadde blitt flau - på dine vegne - hvis du faktisk var eldre. Dog, etter litt surfing av dine tidligere poster, så skriver du selv i dette innlegget (som er ca 1 år gammelt) at du er femten år. Så, enten er du fortsatt 15 og har bursdag om noen få dager, eller så er du 16... Uansett så har du fortsatt en del år til å modne på. Jeg er femten år gammel og har virkelig lyst til å spille dette spillet [resten fjernet] Beklager for et OT-innlegg. Endret 16. juli 2008 av oslofreak Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det er utrolig mye man kan lese ut ifra hvordan en person ordlegger seg. Dessuten så har man f.eks det innlegget Oslofreak refererer til. Og siden livserfaring og modenhet faktisk har litt å di i denne diskusjonen, så er det relevant. Conflict: Det blir jo en sak om estetikk, liksom. Du ser om et hus er fint uten å tenne på det Så du kan også se at "det der var en attraktiv gutt", uten at det trenger å bety at du tenner på det på noen som helst måte. Det er mer snakk om hva som er behagelig å se på eller ikke. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Pretty much Er det slikt at flertallet på forumet her har hatt en eller annen homofil tanke? Husker en samtale med mora mi for noen år siden, og da snakket vi om homofili etc. Hu sa at det var vanlig å oppleve en form for tiltrekning av samme kjønn i puberteten, men har ikke opplevd noe slikt selv. Har aldri hatt noen behov for å prøve ting med samme kjønn eller noe slikt. Har noen andre det? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 tror det er ganske vanlig, men jeg tviler på at det finnes så mye tall på det. Med hormonnivåer som svinger mer enn en strikkhopper i storm, så er det vel ikke uvanlig. Det er nok i alle fall langt flere som har hatt slike tanker enn antallet som har satt noen av de ut i livet, og langt flere enn de som definerer seg som bi-/homofile. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 en ting er hormonnivået, men venskapsforhold som man har i tenårene kan ha en nærhet som man skjelden finner hverken før eller senere i livet. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Det er også sant. Those were the days... hehe Endret 18. juli 2008 av Manfred Lenke til kommentar
Gjest Gjest- Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 japp, det er vel det som heter skaphomser.. vis man er så gira på å finne ut hvordan det er å bli sugd, og såfremt du er heterofil, så anbefalles det at du får et av det kvinnelige kjønn til å gjøre det. Hva om man ikke får seg jenter i tidlig tenårene da ? er jo et par ting som kunne ha spilt inn her. Og det bare fallt deg inn/skjedde at du prøvde å suge med en kompis i 14-15 års alderen f eks? Oog, Nei man er ikke homo eller bifil av å ha gjort dette. Folk får komme med sine oppfattninger, men tror de aller fleste som har gjort dette ser på seg selv som fullstendig heterofil! Men en annen ting er at man kan angre seg i ettertid. Godnatt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Jeg er gutt og jeg har hatt sex med flere gutter, allikevel så er jeg ikke forelsket i guttene. Jeg tenker heller ikke når jeg går ute: Wow han der var sexy, han vil jeg knulle. Jeg har gjort det for nytelsens skyld. Jeg ser på meg selv som hetero, ikke bi ei homo. Da er du vel homosexuell? Red.: Evt. bisexuell. Endret 24. juli 2008 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Så hvis en som sier han er homo har sex med ei jente, for å teste, eller bare fordi sex er godt, generelt sett. Er han da automatisk heteroseksuell? Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Jeg har gjort det for nytelsens skyld. Når du har sex med personer av samme kjønn for nytelsens skyld er du per definisjon bi eller -homoseksuell. Endret 25. juli 2008 av Magnus_L Lenke til kommentar
username882 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hvis du ikke har noe mer å si, og heller ikke interessert i å lytte, så lurer jeg litt på hva du gjør på et diskusjonsforum i utgangspunktet. Men et gjennomgående problem i denne tråden, spesielt fra enkelte, er at det mangler fullstendig argumentasjon opp under påstandene. I en moden verden, så er dette et tegn på at man ikke har noe å si i en diskusjon, men det gjelder tydeligvis ikke her. I denne tråden lurte han vel på om hva vi synes, og jeg sa min mening. Lenke til kommentar
Gjest Gjest- Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 japp, det er vel det som heter skaphomser.. vis man er så gira på å finne ut hvordan det er å bli sugd, og såfremt du er heterofil, så anbefalles det at du får et av det kvinnelige kjønn til å gjøre det. Hva om man ikke får seg jenter i tidlig tenårene da ? er jo et par ting som kunne ha spilt inn her. Og det bare fallt deg inn/skjedde at du prøvde å suge med en kompis i 14-15 års alderen f eks? Oog, Nei man er ikke homo eller bifil av å ha gjort dette. Folk får komme med sine oppfattninger, men tror de aller fleste som har gjort dette ser på seg selv som fullstendig heterofil! Men en annen ting er at man kan angre seg i ettertid. Godnatt. Hei igjen. Så viss jeg prøvde å suge kompisen min, det er endel år siden nå,og uten at han kom osv, kan jo ikke være så gale, man er ikke automatisk homo eller bifil av den grunn ? heller ikke bisexuell. Til en annen gjest her: Har man sex med gutter(forskjellige) over tid og gjør det for nytelsens skyld kan man begynne å bli bisexuell ( spessielt viss du KAN ha sex med jenter) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hvis man gjør det for å prøve det så er man ikke homofil. Hvis man gjør det gjentatte ganger og liker det så vil jeg si at man er i hvert fall bi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg