Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Men man føler vel en viss spenning/tenning mtp at den er formet som en fitte? Kan man bruke dildoer i ræva uten å være homoerotisk/homosexuell også? Jeg bare spør, jeg har ikke prøvd, har ikke tenkt å prøve heller (Er sikker på legningen min, og hva jeg tenner på seksuelt), så kan ikke dere med mer selvinnsikt og erfaring forklare litt? Lenke til kommentar
nizze90 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Å runke/suge en kompis vil allitid være homofil i mitt hode. Allle har vel hver sin smak, men hadde eg fått vite at noen av kompisene mine dreiv å runka hverandre, så hadde eg blitt litt skeptisk..(Og ja, sagt de var homoer) Men selvfølgelig, viss du er helt sikker på din egen legning, så er det vel ikke no galt med det, men kan jo lett få andre til å tvile om de får høre at du suger/blir sugd av kompisen din Selv blir eg kvalm bare av tanken på dette.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Men man føler vel en viss spenning/tenning mtp at den er formet som en fitte? Man får dem også som rumpehull og munner. Og du må ikke være homoseksuell for å like å få noe opp i analen, mange heterofile par eksperimenterer med slikt. Endret 27. januar 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Men man føler vel en viss spenning/tenning mtp at den er formet som en fitte? Hva med å bruke tante Høyre, da? Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 en vagina føles sånn ca 1000 ganger bedre enn høyre hånden. Og dem som ser skeivt på at menn bruker sånne leketøy kan vel stille seg spm hva er forskjellen når kvinner kjøper seg dildo? Hvorfor skulle menn nøye seg med noe som er kun halv-bra? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Enig med deg der Dammed Hvorfor skal ikke menn få mer nytelse å glede ? Et sexleketøy er like normalt for en kvinne som for en mann vel. fitte på boks er en vinner for menn, på lik linje som dildoer er for kvinner Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ja, hva så? Du tenner ikke på hånda di, men du runker likevel. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 kanskje noen gjør det? De ser ned på den hårete høyre hånden og blir tent av det. Man vet aldri, er jo folk som tenner på å slikke på øyeepler... Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Homofil eller bifil, ja. Alt etter som ein liker det eller ikkje. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 kanskje noen gjør det? De ser ned på den hårete høyre hånden og blir tent av det. Man vet aldri, er jo folk som tenner på å slikke på øyeepler... Kan du ikke drite i å kverulere og heller se på innleggene mine i det perspektivet det er lagd for? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hvilken andre lyster er det som får en gutt til å ha sex med en annen gutt da? Fortell meg, siden jeg aldri har hatt det, og mangler erfaring å basere uttalelsene mine på. Hvis du mener at du ikke er homosexuell når du har sex med en gutt, er det greit, men for MEG er du det. Ok? Jeg sier ikke at du er homofil, men homoSEXUELL. Det er vel nysgjerrighet? Et avslappet, åpent og eksperimentelt forhold til egen kropp? Det er så utrolig mye som kan få folk til å ta litt på hverandre. Og du har et jævlig godt poeng i at du mangler erfaring å basere uttalelsene dine på. Jeg kan vel ikke gjøre noe med at du nekter å tro at to mennesker kan ha sex uten å være seksuelt opphisset av hverandres kjønn, men nå bryr jeg meg egentlig fint lite om den virkeligheten du danner deg i hodet ditt ved å velge og vrake i hva som skal baseres på ren fakta og hva som skal baseres på din frie fantasi og subjektive oppfatning (i den grad man kan ha en subjektiv oppfatning av rene fakta). Homofil og homoseksuell skiller jeg også helt klart på. Jeg er selv bifil og homoseksuell og vet godt hva jeg snakker om jeg når bruker legningsbegreper, om det skulle herske noen tvil. Så handlingen er klart homoseksuell (to gutter som har sex med hverandre er jo klart en homoseksuell handling - det ligger jo i ordet, "samme kjønn"), men guttene må jo ikke nødvendigvis være homoseksuelle? Jeg ser ingen grunn til å fortsette å dvele på dette temaet. (For øvrig, min personlige mening er at Bergen ligger i Danmark. Uansett hvor på kartet det står, vil det alltid være dansk i mine øyne.) Endret 27. januar 2009 av Yoshi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jammen du skal da få lov til å mene at Bergen ligger i Danmark, jeg er tross alt ikke danske. Eller Bergenser. Så hvordan kan jeg vite? Du snakker om å utføre en homosexuell handling, uten å være homosexuell/tilltrukket/tent av den du utfører sex'en med. Hva er da vitsen? Mulig det er her vi missforstår hverandre (jeg deg), jeg menere - og har alltid trodd at man hadde sex med personer men likte/ble opphisset av. Hvis deete ikke er tilfelle, bøyer jeg meg i støvet (hihi:)) og godtar at kun handlingen er homosexuell, ikke utøveren. Men da virker sex'en veldig meningsløs for meg. :\ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Handlingen er homosexsuell, såklart, men det gjør ikke noe med utøveren. Mange kan tenne på selve tilfredstillelsen, alle vet at det er godt å bli tilfredstilt, og om man ikke har de fysiske sperrene homofobe har, så hvorfor ikke? Sexsen blir ikke mer meningsløs enn runking. Dette med å like tilfredstillelsen virker enda sterkere i tenårene, da man er konstant kåt, og ofte nysgjerrig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ookidoki, er vel bare homofob jeg da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Nei, det tror jeg ikke, det gjelder nemlig begge veier. Bare fordi du er skeptisk til homosexsuelle handlinger, blir du ikke nødvendigvis homofob. Alle har rett til å ikke like ting. Wikipedia sier: Homofobi (redsel for homofile eller for homofili) er et begrep som på flere språk benyttes for å beskrive negative holdninger og handlinger rettet mot homofile. Jeg vil ikke si du er homofob, med mindre du begynner å snakke dritt om homofile o.l. Endret 28. januar 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Neh, det ville jeg ikke gjort, jeg respekterer dem, men jeg vile aldri drømt om sex med en av samme kjønn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Og da er du ikke homofob, du er rett og slett heterofil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jammen da så ^^ Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Du snakker om å utføre en homosexuell handling, uten å være homosexuell/tilltrukket/tent av den du utfører sex'en med. Hva er da vitsen? 1. Det er sex. 2. Sex er godt. 3. ???? 4. Profit. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hvis én handling definerer sexualitet vil det jo si at de fleste homofile er hetro. Veldig mange har jo inledet sin sexuelle kariere i et eller flere hetrosexuelle forhold før de blir fortrolig med sin egen sexualitet. Trådstarter lurer på om han er homofil fordi han har tenkt tanken om hvordan det vil være å runke/suge en kompis. Også i den grad at han har lyst til å prøve dette. Hvis han går til det punktet hvor han faktisk pørver dette så vil han ha utført en homosexuell handling. Hvis han fortsetter å gjøre dette fordi han liker det i større grad enn tilsvarende handlinger med motsatt kjønn så er han antakelig vis homosexuell og/eller homofil. Det som har irritert meg mest med denne tråden er antallet poster som umiddelbart ytrer holdninger som "hvis du i det hele tatt har tenkt tanken så er du helt sikkert homo". Og enda værre alle som konstanterer at hadde det vært dem som fikk dette forslaget så hadde reagert med vold, uten å se at trådstarter snakker om en kompis som han vet har gjort dette før. Uten nyskjerrighet ovenfor egen sexualitet mister man mye av muligheten til å lære sin egen kropp å kjenne. Det kan også for unge mennesker være lettere å gjøre deler av denne utforskingen sammen med gjevnaldrede av samme kjønn enn med noen av motsatt kjønn der det ofte virker som om mange tror man må være verdensmester fra første stund. Man kan finne ut mye av hva man liker ved å utforske egen kropp, men man finner ut enda mer om hva man liker, og ikke minst ikke liker, ved at en annen utfører handlingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg