koks Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Som jeg skrev i min post over her så bruker jeg Antec Fusion 430 med denne fjernkontrollen (eller en tidligere avart av den som ikke er helt lik med den som selges nå utseendemessig). På dette kabinettet er det iMon VFD+IR-mottaker innebygget, og det fungerer knirkefritt. Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Tror nok det blir til at jeg går for løsningen fra MS. Hører dere sier den skal funke i Mediaportal, men er det noen som har testet den i Media Player Classic med ffdshow? Lenke til kommentar
koks Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kommer litt an på, men min ir-mottaker kan jeg sette opp driverprogrammet (iMon utilities) til å styre hvilket som helst program, og mappe valgfrie tastekombinasjoner til knapper på fjernkontrollen i forskjellige programmer. Feks kan du mappe space til pause og Ctrl+Up og Ctrl+Down til henholdsvis pause, FF og rew. Men som sagt det kommer an på ir-mottakeren så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Er slike ting jeg ønsker det er mulighet for ja. Noen som kan bekrefte at dette går med løsningen fra MS? Lenke til kommentar
KVK Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det kommer ann på hvilket program du bruker som front-end på mediasenteret. Bruker du f.eks. Mediaportal, vil som sagt alle knappene fungere. - Navigeringsknappene - Volum - Kanal - Mute - Av/på for maskin - Mediaknapper (play/pause/ffw/rew) - Record - Text-TV - Tallene Du kan såvidt jeg vet ikke programere hvilket signal de forskjellige knappene sender, men derimot fungerer de out-of-the-box. Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Kun et lite tips for hvordan konfigurere fjernkontrollen til å kontrollere flere slags programmer: ir2remote - http://www.fast351.com/hometheater/htpc/ Bruker dette selv med fjernkontroll som fulgte med Zalman HD160-kabinett, og fungerer meget bra (kontrollerer vmc, meedio og mpc) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå