Noiz Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hei eg begynnte å laste ner Age of conan no. Eg har 3 timer på meg til å velge ein class. Noen forslag. eg liker veldi PVP og litt PVE og har MMORPG erfaring Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Barbarian eller Bear Shaman. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Tempest of Set eller Guardian Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Guardian - EZ moad ! Du bør holde deg unna Demonologist om du ikke liker å dø hvert fall. Tempest of Set er en fin class. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Eg har tengt litt på Barbarian, men etter det eg serv på AOCmovies.com er ikkje dei med i noken raids. er dei det? tenkte på Duel wield med reaver spec Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Eg har tengt litt på Barbarian, men etter det eg serv på AOCmovies.com er ikkje dei med i noken raids. er dei det? tenkte på Duel wield med reaver spec Barbarian er den beste melee dps i spillet. Hvis de ikke er med i raids så er ingen melee's med i raid. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 ok. er det ein spesielt god server? ein server med gode guilder osv? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 ok. er det ein spesielt god server? ein server med gode guilder osv? Fått inntrykk av at de fleste norske er på Fury (PVP) eller Ymir(PVE), ellers vet jeg ikke Er iallefall på Fury selv Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Er i scandinavisk Guild(vel flest norske da) på Aqulonia serveren, en del andre norske her også Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Wildsoul har en god del nordmenn. Barb er den artigste klassen jeg har prøvd hittil. =D Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Den "kuleste" klassen i spillet by far er jo Necromancer. Men den er nok ikke for en som ikke tåler å slite litt på turen gjennom hyboria. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Elsker ToS'en min jeg. Utrolig moro og allsidig klasse, selv om alle som ikke spiller en jabber om nerfs opp og i mente. Så vidt jeg vet er vi en god del nordmenn på Wildsoul, spiller selv i et helnorsk guild. Endret 12. juli 2008 av Konamixx Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Den "kuleste" klassen i spillet by far er jo Necromancer. Men den er nok ikke for en som ikke tåler å slite litt på turen gjennom hyboria. Signed Selv om jeg har litt gøy med ranger'n min på lvl 30 også... kikker ass Lenke til kommentar
haffi Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 ToS på Battlescare!!! er 3 store norske guild her. Tos er super bra selv om de har blitt nerfa idetsiste, elsker å kunne heale + DPS:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå