turnipkongen Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Likte dette bildet godt selv, men alltids greitt å høre folkets meininger. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Fint og abstrakt med passende mengde dybdeskarphet. Passer fint som B/W. Ser ingenting å være kritisk til. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hva du synes selv er alltid det viktigste. Hvis du ikke hadde sagt hva dette var hadde jeg aldri gjetta det men det er vel det som er meningen med abstrakte bilder. Tror at S-komposisjonen du har lagt opp til her hadde fungert bedre hvis du hadde croppet hardt i øvre del av bildet. Driver kun å synser her, og det er mulig at jeg endrer mening i løpet av kort tid. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg synes det fungerer flott slik det er. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg liker det enkle med dette bildet. Hvordan ser det ut i farger? Akkurat nå, uten farger, lurer jeg på om det er tørket gjørme eller om det er tørket jord. Jeg antar det er gjørme, dog. Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Hvordan ser det ut i farger? Ser ingen grunn for å legge ut i bildet i farger da det fungerer best i svart/kvit, men kan fortelle at fargen på gjørma er ei blanding av eggekvit og nøttebrun. lurer jeg på om det er tørket gjørme eller om det er tørket jord. Jeg antar det er gjørme, dog. you are correct, sir. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Meget pent bilde, jeg lurer på hvordan dette bildet hadde blitt i farger bare med litt mindre metning. Bare kaster ut ideen. *thumbs up* Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Pent bilde med tydelig kort DOF. Jeg ville ha foretrukket en noe dypere DOF slik at sprekken nærmest kamera også hadde vært skarp, evt flyttet fokus noe nærmere. Likte tonene og den meget gode svart hvitt konverteringen. Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg liker dette veldig godt ! Perfekt DoF effekt og nydelig duse gråtoner. Skal jeg være veldig pirkete hadde jeg ønsket en enda tydeligere sprekk som stod enda klarere utifra resten. Alt i alt et bilde som er dekorativt og spennede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå