Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Et og annet problemet med underlivet


Gjest guest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest
Ja, det er litt flaut å fortelle slikt til foreldre, men det er veldig viktig at du gjør det!

 

Jeg tror dessuten foreldrene dine blir glad for at du kommer til dem med problemene dine.

 

 

Hva tror dere legen kommer til å gjøre hvis jeg kommer da?

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Be deg om å ta av deg buksene og undertøyet, og så blir han å sjekke testiklene dine, og så videre undersøkelse. Det er verken farlig eller vondt.

 

 

 

Har lest at legene ofte pleier å stikke q-tips oppi urinrøret og sånt. dette høres jææævlig vondt ut! Tror dere det vil skje?

 

Off, skulle ønske å spole frem tiden til jeg var ferdig. Og kan det hende han må skjære? :O

Lenke til kommentar

Ok, det med q-tips er heldigvis over. De gjorde det før når man skulle sjekke for kjønssykdommer, men idag går det meste i urinprøver og/eller blodprøver.

At han ikke blir å gjøre det kan jeg ikke garantere.

Skjæring skal ikke bekymre deg om, om det mot alle odds skule vise seg at du trenger en operasjon blir du selvfølgelig bedøvet/lagt i narkose, men det er kun i alvorligeg tilfeller at de velger å skjære i penis.

 

Jeg kan tenke meg at han gir deg noen tabletter du må spise om det bare er en betennelse.

 

Uansett, nå skal ikke jeg spekulere mere.

Lenke til kommentar
Gjest guest
Ok, det med q-tips er heldigvis over. De gjorde det før når man skulle sjekke for kjønssykdommer, men idag går det meste i urinprøver og/eller blodprøver.

At han ikke blir å gjøre det kan jeg ikke garantere.

Skjæring skal ikke bekymre deg om, om det mot alle odds skule vise seg at du trenger en operasjon blir du selvfølgelig bedøvet/lagt i narkose, men det er kun i alvorligeg tilfeller at de velger å skjære i penis.

 

Jeg kan tenke meg at han gir deg noen tabletter du må spise om det bare er en betennelse.

 

Uansett, nå skal ikke jeg spekulere mere.

 

 

Ok, takk for hjelpen! Blir vel legebesøk da :)

Lenke til kommentar
Gjest GUEST
Ta det opp med faren din, helst. Alltid ekstra flaut å snakke om slikt med et kvinnemenneske. :D

 

 

 

Ja, sant det, men tror jeg vil si det til begge uansett.! Frohmann, er du enig i at dette burde bli legebesøk du også?

Lenke til kommentar

Føler jeg har bidratt veldig mye her, kanskje litt for mye, men her er mitt tips til hva du kan gjøre:

 

Jeg er enig med Frohman at det sikkert er enklere for deg å ta det opp med din far enn din mor.

 

Si til faren din at du vil snakke med han om en gutteting og når dere er alene så forteller du han at du har et lite problem med penisen din du gjerne skulle fått sjekket ut og om han kan bestille time til legen for deg. Du er ikke nødt til å vise han penisen din.

Lenke til kommentar
Gjest guest
Føler jeg har bidratt veldig mye her, kanskje litt for mye, men her er mitt tips til hva du kan gjøre:

 

Jeg er enig med Frohman at det sikkert er enklere for deg å ta det opp med din far enn din mor.

 

Si til faren din at du vil snakke med han om en gutteting og når dere er alene så forteller du han at du har et lite problem med penisen din du gjerne skulle fått sjekket ut og om han kan bestille time til legen for deg. Du er ikke nødt til å vise han penisen din.

 

 

 

Du har hjulpet til veldig mye og du skal vite at jeg er takknemlig. Uten deg kanskje jeg hadde sittet penisløs om et år :p

Lenke til kommentar
Gjest guest
hehe det tviler jeg noe på! :) Tror nok smertene hadde blitt for voldsom før det hadde utviklet seg til koldbrann. Men husk at en infeksjon kan skade vevet i kroppen endel det også!

 

 

 

OK :p Er det sjangse for at jeg allerede har fått infeksjon? Har ikke noe vondt..

 

 

Og skal jeg ta med urinprøve til legen?

Lenke til kommentar
Gjest guest
hehe det tviler jeg noe på! :) Tror nok smertene hadde blitt for voldsom før det hadde utviklet seg til koldbrann. Men husk at en infeksjon kan skade vevet i kroppen endel det også!

 

 

 

OK :p Er det sjangse for at jeg allerede har fått infeksjon? Har ikke noe vondt..

 

 

Og skal jeg ta med urinprøve til legen?

Lenke til kommentar
Gjest GUEST
Nei du kan ta den der. Urinprøve er nok garantert at du må ta.

 

Jeg aner ikke. Har ikke sett bilde av den eller noe, det meste jeg har skrevet er som sagt bare antagelser. Legen får finne ut hva som er feil.

 

 

Oki. Takk. God natt ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...