Ferchie Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Du kan smøre inn forhudet med fuktighetskrem og massere det.. Gud så ekle tanker jeg fikk nå! men ja, det utvider huden litt. Evt. gjør den mere elastisk. Endret 14. juli 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hahaha. Tankene mine løp til det jeg fant i dyrebutikken: "Forhudsrens til hund".. Best med bruksanvisning på baksiden om hvordan man skulle ta litt innenfor forhuden til hunden, holde igjen så det ikke lakk ut og massere rundt Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg skal aldri forhudrense hunden min! Lenke til kommentar
Gjest guest Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg skal aldri forhudrense hunden min! Hehe. Men siste nytt: Tror forhuden sitter fast i et slags gjennomsiktig hud å penishode. Hvis jeg prøver å dra ser jeg en slags gjennomsiktig hud som den sitter fast i. Frister meg å hente pappkniven å skjære det av for da tror jeg det ville vært bra! Tror dere jeg har mulighet for å dra så hardt at det løsner da? Det er ikke snakk om mye kanskje en 0.5 - 1.0 cm den sitter fast i! Det er ganske tynn greier den sitter fast i også! Plis svar! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg skjønner ikke helt hvordan det er, og jeg skal ikke be om et bilde Så jeg kan heller ikke komme med noen anbefaling, dessverre... Lenke til kommentar
Gjest guest Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg skjønner ikke helt hvordan det er, og jeg skal ikke be om et bilde Så jeg kan heller ikke komme med noen anbefaling, dessverre... Hehe, nei, helst ikke bilde ::P:P Men, her er en grundig forklaring: Når jeg drar bak forhuden, uansett slapp eller stiv, så henger det igjen ca. 0.25-0.50 cm så er hele siden bak hodet. Det av forhuden som henger igjen er det innerste laget, og det sitter godt. Prøver jeg å dra blir det ganske vondt Når jeg drar så ser jeg en gjennomsiktig hud som strammes! Hvis jeg ikke finner løsning på dette, hva burde jeg gjøre da? La det gå? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det høres faktisk ut som at du har en slags infeksjon eller bettenelse på penisen din. Grunnen til det kan være mye, men kom deg til legen gutt! Eller vil du at det skal utvikle seg til koldbrann? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Og, er det normalt å ha en slags rød streng frempå penisen? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ja, den er festet til forhuden og hjelper til med å dra forhud tilbake ved reksjon. Det er også vanlig at den ryker ved sex eller onanering, og dette skal vistnok være meget smertefullt. Lenke til kommentar
Gjest guest Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ja, den er festet til forhuden og hjelper til med å dra forhud tilbake ved reksjon. Det er også vanlig at den ryker ved sex eller onanering, og dette skal vistnok være meget smertefullt. Off, helvette, hvorfor må dette helvetteskapen skje med meg. river av meg kuken i stedet for å dra til legen...... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 ... Skjønner ikke helt problemet? Det er nok ikke noe alvorlig, og om det er det så er det spesielt viktig at du kommer deg til legen. Vet ikke om vi kan hjelpe deg noe mer her nå. Det er opp til deg nå. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 og hva kan årsaken være? nevn noen. Har faen ikke gjort noe galt tror jeg! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Årsaken kan være at du ikke har fått vasket hele penis og bakterieansamlingen har gjort at du har fått en bettenelse, som utvikler seg til infeksjon og som igjen utvikles til koldbrann. Du vet vel hva kuren for koldbrann er? Kom deg til legen! Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Årsaken kan være at du ikke har fått vasket hele penis og bakterieansamlingen har gjort at du har fått en bettenelse, som utvikler seg til infeksjon og som igjen utvikles til koldbrann. Du vet vel hva kuren for koldbrann er? Kom deg til legen! Hva er kuren for koldbrann? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Amputasjon. Nei, jeg tuller ikke. Selvfølgelig, før du får koldbrann har det gått en god stund og du har sikkert gått med enorme smerter i lang tid. Nå skal jeg ikke skremme deg for mye, det er ikke sikkert det er en infeksjon/bettenelse engang. Kan være mange grunner. Lenke til kommentar
Gjest guest Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Amputasjon. Nei, jeg tuller ikke. Selvfølgelig, før du får koldbrann har det gått en god stund og du har sikkert gått med enorme smerter i lang tid. Nå skal jeg ikke skremme deg for mye, det er ikke sikkert det er en infeksjon/bettenelse engang. Kan være mange grunner. off, fy faen. Skal man fortelle foreldrene om visst man skal til legen? Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Amputasjon. (nei, jeg tuller ikke) Hør her. Legen har behandlet 3000 peniser før. H*n synes ikke det er flaut eller unormalt, og han har garantert sett en som er mindre, en som er større, en som er mer bøyd og en som er knyttet. Det er ikke annerledes for legen enn om du kommer inn med et dårlig kne. Lenke til kommentar
Gjest guest Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Amputasjon. Nei, jeg tuller ikke. Selvfølgelig, før du får koldbrann har det gått en god stund og du har sikkert gått med enorme smerter i lang tid. Nå skal jeg ikke skremme deg for mye, det er ikke sikkert det er en infeksjon/bettenelse engang. Kan være mange grunner. off, fy faen. Skal man fortelle foreldrene om visst man skal til legen? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 nei du trenger ikke det. Det kan gjøres helt anonymt. Du kan jo gå til sykesøsteren din på skolen først om du vil. Jeg vet det er litt flaut og alt det der, men en erfaren lege eller sykesøster har sett det meste. uansett, hva er en følelse av flauhet mot et amputert lem? Lenke til kommentar
Gjest guest Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 nei du trenger ikke det. Det kan gjøres helt anonymt. Du kan jo gå til sykesøsteren din på skolen først om du vil. Jeg vet det er litt flaut og alt det der, men en erfaren lege eller sykesøster har sett det meste. uansett, hva er en følelse av flauhet mot et amputert lem? Ok, men tror jeg vil fortelle foreldrene mine dette allikevell, og skal si det i morgen... Er så jøvlig nervøs nå at det er farlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg