Gå til innhold

Det beste tastaturet - Og den beste datamusen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

G5 er jo ganske grei, men selv har jeg Copperhead. Hvis det kommer en ny G5, så skal denne vurderes. Noen som har hørt noen rykter?

Lenke til kommentar

Jeg har en ganske crappy datamus. Det er en Microsoft Notebook Optical Mouse 3000. Den er perfekt for deg som vil ha musearm! l_02090039.jpg

EDIT: Den er VELDIG mye større på bildet enn i virkeligheten.

Endret av Munty
Lenke til kommentar

Etter å ha brukt et Logitech Internet Navigator SE i lang tid, kjøpte jeg meg et logitech Cordless Wave i desember i fjor, og har ikke angret på det. Deilige taster med god respons, myk håndleddstøtte, diverse media/snarveistaster (som jeg faktisk bruker) og det er trådløst :D.

post-50725-1219504078_thumb.jpg

Som mus bruker jeg en logitech Mx1000. Dette var vel verdens første lasermus da den ble lansert for noen år siden, men den holder fremdeles fint for meg. Kanskje ikke den beste i klassen nå lenger, men er blitt så vant til den at jeg ikke kunne tenke meg noen annen mus i overskuelig framtid.

post-50725-1219504284_thumb.jpg

Og selv om nå sikkert mener at trådløse mus er døden, og aldri ville turt å åpne et spill med noe slikt fanteri, så spiller jeg mye med denne løsningen, og har aldri hatt noe problemer. og er sabla greit å bare kunne hive keyboard og mus bort i sengen når jeg skal bruke databordet til noe annet.

Lenke til kommentar
Aldri vært noe mer fornøyd med et tastatur en med min Logitech Delux 250

328253.jpg

Jeg som trodde jeg var gal når jeg byttet ut mitt steelseries tastatur med dette (1 cm tastevandring? wtf?). Delux 250 er det beste tastaturet jeg har hatt. 250 velinvesterte kroner. Nesten lydløst er det også :w00t:

Lenke til kommentar
Uten tvil omtrent hvert eneste Key Tronic. KT1000, KT2001, KT2001Pro, og det jeg bruker et par av nå, amerikansk E03601U2 med dobbelhøyde entertast.

Støttes. Bruker KT1000 og Logitech MX518 mus. Super kvalitet på begge deler.

[edit: bilder]

mx518_mouse.jpg

mx518_mouse_2.jpg

mx518_mouse_3.jpg

mx518_mouse_4.jpg

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...