Munty Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Jeg har tenkt en stund på å åpne en post her på hardware om de beste tastaturene. Jeg tenkte nå når jeg åpner denne posten kan folk komme inn og skrive litt om hvilket tastatur de synes er best. Evt. legge til noen bilder, linker og/eller tester. Jeg for min del synes dette apple tastaturet er det beste jeg har prøvd. Enten trådløs eller med kabel. Hva synes dere? EDIT: Nå også den beste datamusen! Endret 18. august 2008 av Munty Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) G15 er det klart beste tastaturet etter min mening. Endret 17. juli 2008 av ALS Lenke til kommentar
Sailfish Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 G15 er det klart beste tastaturet etter min mening. Heter det bare G15? Er ny... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Heter Logitech G15 og finnes i 2 versjoner, bare å søke på google.com så finner du ut mer Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 apple tastaturet er EPIC FAIL. Logitech Wave, mus og tastaturet! (den nye versjonen av musa) (jeg kommer aldri til å skifte... faktisk burde jeg frese til butikken og hamstre dette tastaturet i _tilfelle_ dette på en eller annen måte blir ødelagt. Blir er krav fra meg til fremtidig arbeidsgiver at dette tastaturet er det jeg skal bruke ). jeg koder mye Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Sitter selv med Dell RT7D20, hatt den i 6 år og kommer til å ha den i 6 år til så lenge den holder seg i live.. Prøvd flere andre tastaturer, men enten ødelegger alt dette dill-dallet de slenger på eller så er utformingen av tastaturet noe jeg ikke har likt Endret 27. juli 2008 av Vizla Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Keytronic KT1000: Andre tastatur som er som de gode gamle ibm-tastaturene er også fine (så lenge de har windowstast), Alt annet av multimediataster er ondskap her. Må også ha entertast som er 2 taster i høyden ^^; Endret 27. juli 2008 av arthoz Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Uten tvil omtrent hvert eneste Key Tronic. KT1000, KT2001, KT2001Pro, og det jeg bruker et par av nå, amerikansk E03601U2 med dobbelhøyde entertast. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Oi oi... Trodde ikke denne tråden skulle fortsette! Bra det er mange som er kresne på tastatur! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Das Keyboard Lenke til kommentar
Hercules Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 må jo bare stemme på G15 og logitech dinivo da ... bruker begge på samme maskin hele tida, spille = G15 forum brev og andre ting = dinivo Lenke til kommentar
Munty Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Hmm... Jeg må innrømme at mitt superfine Apple tastatur ikke er så veldig godt egnet til gaming. Mere skriving på forum og sånt. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Aldri vært noe mer fornøyd med et tastatur en med min Logitech Delux 250 Lenke til kommentar
TurboAlex Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Heter Logitech G15 og finnes i 2 versjoner, bare å søke på google.com så finner du ut mer G15 er det beste Men kjøp den Svenske versjonen! Den norske er så stygg Lenke til kommentar
OlaStandal Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Saitek sitt blåe tastatur er stilig til sitt bruk... Ellers er det vel g15 som gjelder (det er g15 sant??) Lenke til kommentar
Arne90 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Mist Oghama er imo det beste jeg vet, har prøvd rundt 20 forskjellige tror jeg. Det er et stilrent tastatur med knapper som minner om en bærbar. Eneste minuset er for liten shift tast, en større delete tast hadde heller ikke gjort noe, savner også volumknapper (men dette er som regel bugga uansett), selv om jeg finner alle de negative tingene med tastaturet så syntes jeg det er det ultimate Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Jeg har nå prøvd over lang tid: -logitech Elite keyboard (god gammel traver, plastikkfølelse og slarkete etter lang tids bruk) -Saitek Eclipse (taster sluttet å fungere, lakk skrellet av etter kort tid, seig respons i taster) -Hiper special edition (taster altfor tett på hverandre, dårlig ergonomi, utilgjengelige nedfelte mediaknapper) Jeg har nå Logitech wave, og det er det desidert beste jeg har prøvd. Relativt kompakt i forhold til saitek og andre logitech-tastatur. Deilig gummibeskyttelse for håndledd, fin plassering av taster og god respons. Synes det er litt i overkant mange mediataster, men ikke på langt nær så flashy som diverse andre. Endret 7. august 2008 av Slikape Lenke til kommentar
Munty Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Jeg har også prøvd ut diNovo Edge™. Dette tastaturet er bra! Meget behagelig å skrive på! diNovo Edge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Har desverre ikke den gamle klassikeren, men en av de nye modellene fra Keytronic gjør jobben: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå