Sameboe Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Kan anbefale og hente Dariusz Latka, utrolig billig spiller som er utrolig god Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Siden jeg har ferie nå, så har jeg ikke hatt tid til og spille. Skal til Oslo en uke nå, mulig det kommer en update eller to. Vi får se Håper folk fortsatt vil at jeg skal fortsette Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Seff. Denne historien bør ende med CL-gull! Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) *Mine innlegg* Du må fortsette å skrive ja, er morsomt å lese. Og historien kan ikke ende med annet en CL-gull nei! Endret 21. juli 2008 av Are.......... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Ja, det er nok målet, men tar nok en 6-7 sesonger rekner jeg med:) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 BLir det noe fortsettelse her, eller? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Det blir, men jeg er på ferie med damen, og har ikke mye tid til å spille. Sitter forresten å ser Band of Brothers. Kommer vell til helgen, drar hjemover imorgen Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Oh, okey. Ja, det er jo forøvrig riktig så godt tidsfordriv det - Band of Brothers. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Skader på stjernespillere :S H Burnley.........................3-0... Gioda, Johnson, Scotland H Sheff Utd.......................5-1... Mihelic, Bodde, Scotland x3 B Sheff Wed.....................2-2... Mihelic, Scotland B Nottm Forest.................0-2... H Southampton................1-1... Orlandi B Colchester ...................0-1... Med Mihelic, Gioda, Scotland, Robinson ute i de 3 siste kampene, så mister vi mye krutt i laget, ellers går det fortsatt bra i serien, og vi ligger meget godt ann. tabell Oktober: H Coventry B Q.P.R H Preston B Barnsley H Reading Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Jeg er forbløffet over at du har Nordtveit på lån. Hvis du greier å kjøpe han er det bare å slå til. Kjøpte han med Malaga (^^,) og etter 2 år ble han solgt videre til Barcelona for 150 mill ca. Endret 2. august 2008 av GrandMa Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Også: Hvis Genero Zeefuik er billig, kjøp ham. Etter et par år er han god nok for de beste i PL Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Går bra og fremover! H Coventry..........4-2... Bodde, Mihelic, Gioda, Maynard B Q.P.R...............2-2... Gioda, Scotland H Preston............2-1... Gioda, Johnson B Barnsley..........2-1... Scotland x2 H Reading ..........2-2... Scotland, Mihelic Scotland og Mihelic er tilbake fra skade, og da samles poengene inn igjen. Har også sendt et lass med speidere til Romania. Curtis er på let etter unge talenter. Tabell November ser slik ut: H Wolves B Fulham B Scunthorpe H Cardiff Vanskelige kamper denne måneden Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Joda. H Wolves....................3-2... Bodde, Maynard x2 B Fulham....................1-1... Scotland B Scunthorpe..............1-1... Britton H Cardiff....................1-0... SM Vi fortsetter å sanke inn poeng. Curtis var skuffet borte mot Scunthorpe, der vi fortjente og vinne med både 4 og 5 mål, men storspill av keeperen deres hjalp oss ikke. Ellers så har sesongen gått over all forventning, og vi ligger på en sterk andre plass. Tabell Desember ser slik ut: B Charlton H Stoke H Derby B Watford H Leyton Orient B Blackpool Snart er det overgangsvindu, kommer det forsterkninger? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ligger meget godt an, med tanke på skadene du har hatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Er du, for å siterere Borat: Retarded? (Retired) Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Man kan godt si det ja. Har hatt det jævelig travelt på skolen i det siste, og blandet med møkklei av fm. Tviler på at jeg spiller før fm09. Vi får se, om jeg kanskje tar en update en gang før det kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Man kan godt si det ja. Har hatt det jævelig travelt på skolen i det siste, og blandet med møkklei av fm. Tviler på at jeg spiller før fm09. Vi får se, om jeg kanskje tar en update en gang før det kommer. Isåfall kunne du jo sendt saven videre om noen ville fortsatt, det er jo en morsom tråd Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Ja, om noen er interesert, så bare si ifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå